2007. november 28., szerda

az Atom-ver..bena :D

Ma igen aktív voltam és még élveztem is. :DDD


Tudván, hogy ma a hétvégi kaja előkészítésével leszek elfoglalva, Benivel és Marcival frankfurti levest főztünk, sokat nem kell vele vacakolni alapon.
Buddy segített, a megpucolt zöldségeket összeaprította a chopperrel, be is került a fagyasztóba, én a húsokat kockáztam fel.


Délelőtt Beni egy hatalmasat aludt, így végre Marcival tudtunk egy-két apróságot csinálni. Gyártottunk 2 dinoszauruszt (tesco-s kreatív cucc), csináltunk karácsonyfadíszt, és alapjaira visszabontottuk a tavalyi adventi koszorút. Azt még Beni ébredése előtt sikerült egy nagyon szép, organza-szerű szalaggal körbetekernem. (apró szívás: tavaly gyönyörűen ráragasztottam 4 tobozt, ragasztópisztollyal. Kettőt sikerült csak leoperálnom.. :/ Pedig idén nem akartam azokat rajta.. így bele”tervezem”. ) Később tekeregtünk a Fiúkkal egy kicsit.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


A tegnapról megmaradt tojássárgákat pedig délután begyúrtam, és egy hadseregnek való csörögefánkot gyártottam. Az októberi Projektnapon mondták el a sváb nénikék a receptjét a „Krepl”-nek el, így őriztük a hagyományokat az este. :P



Jelenleg úgy érzem, hogy egy hegyet meg tudnék mozgatni. :DDDDDD


Nincsenek megjegyzések: