2007. november 16., péntek

2002. október

8.
Úgy néz ki, hogy Pömike (Jancsi) végleg leszokott a ciciről. Egy kicsit bántam, de a napokban többször fájdogált a hasam, inkább örültem, hogy nem ingereljük a pocimat tovább.

De nagyon helyes, mert úgy kell elaltatni, mintha még mindig szopizna.:D
Ja, a fogai: mintha nődögélne 2 felső rágója, meg egy alul is.. de jól bírja, nem fájlalja és még aludni is tud tőle.
Picike sokat mocorog, (még van rá helye), de így is sokszor úgy érzem, mintha szét akarná rúgni a "ház" oldalát. :P

16.
Már most sokat problémázok azon, hogy kire hagyjam a gyerkőcöket, meg kitől kérjek szívességet, ha majd szülni kell.. Merthogy nálunk nem természetes, hogy majd vmelyik nagyszülő vigyáz a gyerekekre. De úgy döntöttem, hogy sz*rok arra, hogy anyám egy antinagyi és a velünk élő testvéreim félőrültek, mindenki kibír fél napot, amíg a férjem ott lesz velem. Onnantól meg egyértelmű, hogy ő lesz a srácokkal.

20.
Amíg én „zülleni” voltam tegnap, aközben a nagyok is nagyon jól elszórakoztak az apjukkal, övék volt az egész MC. Aztán vásárolni mentek a tesco-ba.
Nagyban nézelődnek, amikor bemondják, hogy ha van a vevők közt orvos, menjen a 6-os pénztárhoz...Kb. fél óra múlva mentek Buddyék is fizetni és épp akkor takartak le egy fiatal nőt. A gyerekeket eléggé megviselte a látvány, ill. a tudat, hogy vki ott halt meg. Így az éjszakát Hannussal egy ágyban töltöttük, mert nem mert elaludni.
De szerencsére, mára megnyugodtak, remélem csak ennyi volt.
Egyébként éjjel 1-re értünk haza, totális köd volt az M5-ön.

Nincsenek megjegyzések: