2007. november 7., szerda

2001. június

4.
A hétvége nagyon jól telt, bár az utazás maga volt a pokol. (TI. Máv*-val mentünk..) Szombaton még olyan jó volt az idő, hogy tudtunk fürdeni a Balcsiban, de később már csak a kertben tudtak játszani a srácok. Az elmúlt éjszaka iszonyú hideg volt, alig vártam, hogy beüljek a kádba egy forró fürdőre..
*Balatonakarattyára mentünk, ez egy hosszú hétvége volt, asszem Pünkösd kapcsán...a csomagjainkat a nővéremék vitték le kocsival, mi meg a 4 gyerekkel vonatoztunk. Odafelé volt ülőhelyünk, visszafelé egy Tapolcáról dugig tömött vonat jött, szinte a kapaszkodón lógtunk. Basszus, nagyon durva volt. Egy hideg frontot is sikerült kifognunk, így a szabadba szakadás nem igazán jött be. :/

Jancsi azt szereti nagyon, ha masszírozom és simogatom a testét. Kifejezetten élvezi, ha függőlegesen tartjuk. (Az apja szerint vízszint-mérő van benne, mert ha 45 foknál lejjebb kerül, akkor totál kiborul.) Gondolom így jobban lát mindent és mindenkit. Egyébként van egy Micimackós csörgője és ha azt meglátja fülig ér a szája. (….) Úgy használom a kengurut, hogy Jancsi odabújik hozzám. Ezt nagyon szereti és én is kedvelem, mert kényelmes, nem annyira bonyolult a közlekedés, főleg, ha mindegyik gyerkőcöt viszem.

9.
Jancsi nyálzik, de szerintem nem a fogzás miatt. Olyan kis édes, mert amikor hanyatt fekszik és gügyög, állandóan félrenyeli a nyálát és majd' szétesik a csuklástól. Annak irtóra örül..(mármint a csuklásnak). Annyit tud dumálni..

Ma alig aludt napközben, de nem sírt, csak nézelődött és vigyorgott. Napról-napra édesebb, kommunikatívabb, ügyesebb... általában a délelőttöt ébren/éberen tölti, dél körül eszik és akkor cca. 2-3 órán át alszik, délután 6-7 körül kezd nyűgös lenni, úgyhogy fürdés, evés és legközelebb 4 körül kel fel. Mondhatom azt, hogy ez már rendszeres.

10.

  • Hanna születéskor: 55 cm, 3300 g. Most: 130 cm, 25 kg.
  • Tomi sz.: 50 cm, 2850 g. Most: 135 cm, 27 kg.
  • Kari sz.: 55 cm, 3350 g. Most: 105 cm, 17 kg.

11.
Jancsi édesen dumált a doktor néninek, bár "leszidta", hogy lógatja a fejét, amikor ülésbe húzzák. Szóval gügyögött, egészen addig, amíg meg nem szúrták. Felkészültem a legrosszabbra, hogy nagy bőgés lesz, meg minden.., de Jancsi rácáfolt: eleinte nagyon sírt, aztán nem telt el 4-5 perc és magától abbahagyta! Az öltözködésnél már újra nevetgélt. Rögtön amint hazaértünk, beborogattam a kis combjait, azt nem igazán szerette; éjjelre adtam kúpot neki és most alszik. Remélem én is, hogy nem lesz semmi láz az éjszaka.

  • Jancsi jelenlegi adatai: 6550g, 64cm.

Nálunk nincs ideje Jancsinak unatkozni. Amikor nem alszik, édesen elvan, bár a nagyobbak állandóan szórakoztatják. Szóval nem igazán problémás kisbaba.

18.
A hétvégén megyünk a Mátrába, Parádsasvárra, 1 hétre. Már alig várjuk mindannyian.

Egyébként ez a vacak idő nem csak a babákat viseli meg, nekem is 2 napja fáj a fejem. Nem mertem Panadolnál erősebbet bevenni, de ezt is csak miután már a falat vakartam.. Most már kicsit jobb.
Ja, Jancsi eddigi beceneve a Süni,-ke volt a haja miatt, de mostanra megkopaszodott... új név után kéne nézni.

21.
Úgy alszunk, hogy a kicsi van a mi szobánkban. Sőt, éjjel, amikor szoptatom, magunk közé veszem és ott etetem meg.. majd persze együtt alszunk tovább reggelig. A férjem a legelső babánál tartott attól, hogy esetleg rá fekszik, de benne is működik a szülői reflex vagy mi :DD. Soha nem történt ilyen baleset. Úgyhogy Jancsinál már nem kellett azon gondolkozni, hogy hogyan oldjuk meg az alvást, az éjjeli etetést..
(..) a nap nagy részét együtt töltjük, (ui. itthon dolgozik) de akkor szinte minden időnket a srácokkal töltjük, vagy munkával. Én alig várom - épp ezért- azt a pár órát, amit még fent töltünk. Hiszen ilyenkor vagyunk igazán kettesben és tudunk egymással beszélgetni, foglalkozni.

23.
Mindig aggódok amiatt, hogy az elutazás előtt/alatt vmelyik gyerkőc beteg lesz.., erre tessék, tegnap éjjel olyan rosszul voltam, mint még soha! Vmi jó kis gyomorrontást kaptam. De Jancsi igazi, rendes kisbaba volt, mert egészen 6-ig aludt. Talán ma már minden OK lesz, legalábbis remélem.


Attól féltem/félek, hogy majd Kari vmi nagyon fincsi dologgal fogja megkínálni Jancsit, tiszta testvéri szeretetből. Én is ennyi idős koromban kaptam egy kistesót, akinek az első óvatlan pill.-ban adtam egy kis csokit.. úgyhogy nem értik a srácok, hogy miért nem lehet jönni-menni a kajával. Nem mintha eddig lehetett volna, de most a "rágcsát" is szigorúan előttem kell megenniük. Ha pedig marad, akkor vissza kell adniuk.. tisztára olyan vagyok, mint egy rendőr. (De idővel majd lazul a "hurok".)

Nincsenek megjegyzések: