2007. november 26., hétfő

2005. március

19.
Tomi Pesten kh.-ban, tegnap vittük fel, a család 13.-a óta 40 fokos lázzal küzd, bár én nem lettem beteg, de az állandó készenlét miatt kezdek kikészülni..

21.
Holnap felcuccolunk anyósékhoz, és addig náluk maradunk, amíg ki nem engedik Tomit.

nem fulladt, az csak a fertőzés "velejárója" volt. 2 napig 39-40 fokos lázzal feküdt, aztán befulladt, majd el kezdett hányni..így lett belőle kh. Kiszáradt egy kicsit, de most már "csak" a fulladás van. Sajnos kell megint vmi ab.-t szednie.

Az anyós, nővérem, bátyám körforgásban ültek mellette, így kevésbé viseli nehezen ezt. Amióta itt lakunk most van először kh.-ban, de remélem utoljára.

25.
Hazajöttünk tegnap. Végre!

26.
Nyúl nálunk csokit hoz, mikulás is. Ruhát pl. sosem veszünk ajándékba. Max. olyat, ami poénos -bolondos sapka, extrém póló-, de olyat ami kell, (mert nőtt a gyerek, tavasz van..stb.) olyat nem.

A csúcs az, hogy egyik nagyszülő sem vesz semmit a srácoknak (csokit sem..), mert olyan sokan vannak....No comment.

Ajándékra visszatérnék:
én nagycsaládos gyerek voltam (7-en vagyunk testvérek), és szinte minden ünnepre épp az aktuális -szükséges- dolgot kaptam. Télen sál/sapka, nyáron póló/rövid gatya.
És most is nagycsaládossá lettem, (utaltam már rá, a gyerekeim nem kapnak a SAJÁT nagyszüleiktől semmit, SEM húsvétra, SEM mikulásra, SEM gyereknapra...mivel QRVA sokan vannak.) Épp ezért figyelünk arra, hogy nálunk az ajándék az olyan legyen, amit más helyzetben nem vennénk meg. Mert drága, vagy nincs rá létszüksége az illetőnek. És nem azt mondom, hogy azért nem veszünk ruhát, mert fullosok vagyunk. Csak más szemszögből nézem a dolgokat.
Szerintem botorság lenne ecsetelni, hogy én mennyire tudnék örülni a sok felesleges dolognak. Felesleges: nekem ez ITT azt jelenti, hogy olyan dolog, amire én sajnálom a pénzt, mert bár nagyon tetszik, de nincs rá szükségem. Kép a falra, egy spéci konyhai eszköz. (most kaptam egy tejhabosítót..ez pl. olyan ajándék: felesleges, de nagyon vágytam rá, és nagyon örültem neki).

30.
Kötőhártya-gyulladásom van, alig látok.

Húsvét: kiszúrtam a falusi fiúkkal: vettem a Lidl-ben egy halom csokipénzt, és azt adtuk pluszba a tojások mellé. Csoki 500 eurós..ham-ham. Meglepően nagy sikere volt. :P

Nincsenek megjegyzések: