2007. november 10., szombat

2001. augusztus

1.
Lehet, hogy Jancsi nem sokára kúszni fog! Egyfolytában próbálkozik, felhúzza a popsiját és előre löki magát, a keze időnként még maga alá szorul, de kis torna után kiszedi. És olyan édes!! Mint egy kis kukac
.
Tegnap este el kezdett sírni az én Hannusom, nem tudtam, hogy mi a baja.. kiderült, hogy azért sír, mert hallgatta a Dzsungel könyvét (a Dés-Geszti félét) és az egyik szomorú dalon sírt!
Úgy szeretem, hogy ilyen kis szentimentális! Persze melléfeküdtem, hogy megvigasztaljam, és elaludtam én is vele...

Vajon jelent az vmit, hogy ha az embert a kisfia a szülinapján lekakilja?!?

4.
Ma Kápolnásnyéken voltunk egy régi barátnőnknél, de hiába van kertjük, meg gyerekmedencéjük, szinte egész nap a házban voltunk, olyan döglesztő hőség volt.

Jancsi KÚSZIK!!! Mostmár nem csak próbálkozás van, hanem tudatos haladás is! Sőt, oda-vissza forog, ezért - ui. át tudja vetni a lábát az ágyrácson- lejjebb raktuk az ágyát, és szigorúan földön játszás van. Onnan nem tud leesni. Neki is van egy játszószőnyege, és azon "rója a köröket".
Fog-ügyben mi még nem vagyunk érdekeltek.., csak nyálzásban.

10.
Jancsi is négykézláb áll, állandóan ringatja magát, és időnként előrevetődik. Van, amikor ügyes és viszi a kezét is, de van, hogy nem, és akkor sír. Csomót dumál, édes kis kölyök
. Már 5 hónapos, következő héten kapja az utolsó szurit, remélem nem lesz baja.. Súlya és hossza is akkor lesz megmérve.

11.
Tegnap hajnalban megszült a barátnőm: Marci baba és tündéri.

Aztán úgy néz ki, hogy a régóta gyermek után vágyakozó barátaink "kapnak" egy újszülöttet, aminek még jobban örülök. Szurkoljatok Ti is, hogy sikerüljön, mert nagyon jó helyre kerülne az a kis ember..
És a legtutibb, hogy szeptemberben beiratkozok autóvezetésre, amire már igen-igen régóta vágyok.

19.
Jancsi annyira jól viselte a szurit
. Nem is sírt, hanem kicsit nyafogott, mikor megszúrták, utána meg már teli szájjal vigyorgott a doktor nénire! Olyan jó doktor nénink van, nagyon kedvelem! Volt előttem egy nő kb.10-12 hónapos babával, és nagyon problémázott azon, hogy a szomszéd gyereke már mi mindent csinál és eszik, míg az övé meg csak szopni akar és nem olyan aktív, mint a másiké. Erre a doktornő szépen elmagyarázta, hogy minden gyermek más és más nem kell őket egymáshoz hasonlítani, nem lóverseny ez. És persze elmondta, hogy örüljön, hogy szopni akar a baba, majd fog "normális" kajákat kívánni. Olyan jó volt hallgatni, hogy hozzám hasonlóan gondolkozik ezekről a dolgokról. És szerencsénkre nem egy gyógyszer-ügynök fajta, nem ad minden nyavalyára antibiotikumot. Na, ennyit a doki néni istenítéséből.
Szóval nem lázasodott be Jancsi és a lábát borogatni is csak egy éjszakát kellett. Igaz, ez a dög meleg nincs rá (sem) jó hatással, sokat kell még éjjel is szoptatnom. Az eddigi 1x éjszakai evésből lett 4-5. Na, ez nem panasz, mert nem megterhelő egyáltalán, hiszen kiveszem és alszik mellettem és ha enni kíván az Úr, kiszolgálja magát.

súlya 7,8 kg, hossza 68,5 cm.

22.
Most kaptam a jó hírt, hogy a babára-váró barátainknak most született meg a bébijük
. Roland, 51 cm, 3600 g. Már "csak" a papírokat kell megoldaniuk és már vihetik is haza...remélhetőleg nem kell a kicsinek tovább maradnia, mint a többi kisbabának..

27.
Telefonált a barátunk, hogy "meggondolta" magát az örökbeadó csaj..a feleség kiborult, én teljesen elkeseredtem, mert már 15-16 éve próbálkoznak, soha nem sikerült, ill. egyszer, de akkor is az 5. hónapban elvetélt..Már mindenhol elintézték a dolgot, a kiscsaj meg inkább állami gondozásba adná, mert akkor majd egyszer kiveheti..(másik 2 gyerekét sem vette még ki, és szerintem ezt a kicsi babát sem fogja soha.)

29.
Ma Jancsi-baba megtanulta az egyedül, bár támaszkodva ülés művészetét
. Olyan kis édes, nem elég ez neki, mert már második felülésnél csak egy kézzel támaszkodott és közben "dolgozott" a kis kezével.

31.
Hannát ma hajnalban mentővel kellett kórházba vinni, mert iszonyatos kruppos rohama volt!!!!
Tiszta frászban voltam, bár nem ez volt az első, de ez volt a legsúlyosabb.

Nemrég értem haza a Hannustól, jobban van, de az éjszaka a kritikus.. Izgulok, hogy ne legyen semmi gubanc, mert akkor -talán- vasárnap már itthon is lehet.
Sajnos már volt jó néhány rohama, de mindig volt előjele..(pl.: rekedt hang, jellegzetes -"ugató"- köhögés). És akkor rögtön nyomattam neki hideg párát, de a mostani rohamnak semmi előjele nem volt (a torkát fájlalta, de ez akár egy kezdődő torokgyull. jele is lehet..)
Amikor benyitott hozzánk, hogy nem kap levegőt, rögtön kivágtam az ablakot és odaállítottam, jól bebugyolálva, de nemhogy javult, még mintha rosszabbodott volna. Jellemző, hogy nem volt itthon Rectodelt kúp, de én még nem hallottam augusztusi kruppos rohamról.. Szóval mentőt hívtunk, ők cca. 10 perc múlva kint voltak, rögtön kocsiba rakták és vagy 30 percet vett igénybe az, hogy szállítható állapotba hozzák (hogy mi mindent éltem át az alatt a fél óra alatt..). Elég sz*r állapotban értünk be a kórházba, (I-es gyerekklinika), az ügyeletes doki majdnem lefordult a székről, hogy mekkora adag szteroidot kapott, de még így is fulladozott szegény, kicsi csillagom. Hál' Istennek nagyon hősiesen tűri a kórházat, már kis barátnőre is szert tett.
A mentős tiszt egy állati kedves, megnyugtató fickó volt, Hannussal is szeretettel bánt, nem tűnt megjátszósnak. (a doki néni inkább az a fajta volt, aki szakmailag OK, de nem volt egy barátságos nő..a férjem meg is jegyezte, hogy majdnem kivágta az ablakon, mert olyan stílusban beszélt.. hosszú!)
Amíg én a Hannával voltam, addig Jancsi csinálta a cirkuszt itthon, szegény Aptyuk alig bírta visszaaltatni.. érezte, hogy nincs cici a közelben!

Nincsenek megjegyzések: