2007. november 12., hétfő

2002. január

4.
Szilveszterkor Colbert-szüzet csináltunk sült krumplival, pácolt s. combot jóasszonyos besamel mártással, párolt vöröskápival és rizzsel. Voltak saláták és sonkatekercs. Csináltam bólét és egy tök jó koktél receptet is kipróbáltam. Szóval nagy zaba volt, meg dumaparty. A gyerekek nagyon élvezték a pörgést, bár 10-nél tovább egyikük sem maradt fent. Jancsi is éjfél után kelt csak fel először, aztán 7-kor és utána már nem is akart visszaaludni. Szóval az elseje kicsit kómában telt el.


Kari : olyan cuki, ahogy mondja, hogy már 4 éves, és nekem meg úgy tűnik, mintha tegnap született volna..
Tavaly karácsonykor, amikor Jancsit vártuk, kapott egy kisfiú babát (micsoda véletlen: őt is Jancsinak hívják), most Neki kért "egy páj jucit"
Jancsi teljesen biztosan áll, és már nagyon édesen leereszkedik a popsijára. Sőt, amit imádok: az az, ahogyan térdel!! Meg kell zabálni.
Foga továbbra is csak 2.., szopizás is lecsökkent 5-6 alkalomra, mert rákapott a tesói kajájára. Eszik rizst, gyümölcs szósszal; krumplit, de csak akkor, ha darabos; mindenféle rágcsálható dolgot: kiflit, babapiskótát..; petit danone-t, túrókrémet, gyümölcsrizst..(az utóbbi 2 á la anya) Szóval ő is lassan nagyfiú lesz.
Hannus karácsonyra kapott többek közt egy korongozó készletet: minden nap fülig agyagos. Már csinált nekem és az apjának is egy-egy "kávéscsészét". Én is kipróbáltam, nagyon jó. (Én egy mécsestartót csináltam, már csak ki kéne festeni..)
Tomi pedig a kiskutyát nyúzza..(Zadír lett a neve,) ő pedig állandóan lohol utána, nem hagyják egymást békén.
Velem annyi változás történt, hogy karácsonyra levágtam a hajamat (igen én, a sajátomat) és - szerintem és Buddy szerint is- állati jó színűre sikerült befesteni. (intenzív vörös) Persze azért van nekem is "jó májú" rokonom, aki rögtön Pumuklinak kezdett hívni, kész főnyeremény egy ilyen Báty. :O A lényeg, hogy én jól érezzem magam a bőrömben.

12.
Idei első áradozásom a gyerekeimről
:

  • Hannus: igazi művészlélek: verseket ír, amiket imádok, olyan cukik, meg meséket is (melléjük még egy kis rajzot is csatol), és ruhákat tervez... Minden nap alkot vmi újat.
  • Tomi –t megmértük: épp akkora, mint a 2 évvel idősebb nővére, és nagyobb a lába, mint Hannának, már majdnem két számmal...Ha igaz, még nálam és az apjánál is magasabb lesz? Nagyon szeret olvasni és csatangolni, egész nap kint lenne a kertben.
  • Kari meg egyre ügyesebb a rajzolásban, az alakjai állnak a földön, van nekik orruk, szemöldökük, ujjaik, sőt ha topban rajzolja le magát, még köldököt is rajzol. Megnéztem a tesói 4 éves rajzait, hát Tomikám nagyon kis esetlenül rajzolt, Hanna pedig nem ennyire részletesen.
  • Jancsi 10 hónapos lett a héten. Hossza:77,5 cm, súlya pedig: 9,25 kg. Igazi mosolyalbum, nem lehet úgy ránézni, hogy ne érne a füléig a szája. Tegnap meglepett: kibújt mindkét felső egyese, így négy fogú lett.

Nincsenek megjegyzések: