2007. november 16., péntek

2003. február

2.
Sajnos megbetegedtünk, először Kari lett beteg.

Péntek éjjel már nagyon vacakul volt. Kruppos rohama lett, szerencsére volt itthon minden gyógyszer, így viszonylag hamar jobban lett. Én már akkor fájlaltam a torkomat, alig bírtam nyelni, csak amikor a gyereked beteg, fel sem tűnik, hogy te is sz*rul vagy.
Reggel már én is "ugatva" köhögtem...az orrom azóta is állandóan be van dugulva.
Tegnap este Jancsi lett lázas (38.6), amit sikerült levinni, de éjjel 2-kor már megint tiszta láz volt.(39.3) Szegényt megkínoztam, mert a kúpon kívül, prizniceltem.. nagyon nem szerette. 4-ig kukorékoltunk, reggel 8.-kor még 37.8 fokos volt a hője, de azóta - szerencsére- jól van..
Mindketten AB-t kapnak.
Aztán szépen felzárkózott Tomi és Hannus is...Hanna mandulája akkora, mint az öklöm és tüszős is, Tominak "csak" a nyelés fáj, piros a torka. Szóval tök kriplik lettünk.
Holnap mehetünk megint az orvoshoz, Hanna sír, hogy nem akar beteg lenni, suliba akar menni...Tomi sír, hogy utálja, hogy mindig beteg..
Én meg izgulok, hogy Marcinak ne legyen semmi baja, meg ne most akarjon megszületni, legalább addig várjon, amíg jobban leszünk.

8.
Voltam megint
ctg-n, meg UH-on. Marci remekül van, már 3500 g-ra saccolják, szép nagy baba. A dokim szerint egy héten belül meglesz, jujj.. már nyitva van a méhszáj, bő egy ujjnyira. Olyan izgatott vagyok! Már Hannus is azt álmodta, hogy megszültem, jellemző, ő is azt álmodta, hogy itthon történt a dolog.

14.
Mához egy hét múlvára vagyok kiírva, de a jóslófájásokon kívül semmi jele nincs annak, hogy mikor is lesz a nagy menet.
Azt már megtudtam, hogy 16.-án lesz telihold, és a jövő hétre jó kis hidegfrontokat jósolnak.. majd meglátjuk mennyire vagyok bmelyikre is érzékeny.

Nem telik el nap, hogy ne nyaggatnának, hogy naaa, egyben vagy mééég? Már nem örülök neki.. :/

18.
2 (!!) napja nem piszkált senki (anyám, anyós..)..szerintem letettek rólam
. Én vagyok a totális csőd.

Ma hajnalban mínusz 23 fok volt. Szegény Hannust úgy beöltöztettük, hogy duplájára dagadt a sok ruhától. Legalább erősödik az a gyerek, a táskája csak 10 kg.-os. (Hanna 25..) :DDDD
A hidegben a kutyánk mindig úgy néz ki, mint egy hószellem. A kilélegzett pára ráfagy a szőrére. De olyan hülye, ha be akarjuk csalogatni a kazánházba, akkor sem megy be, mert azt hiszi, hogy büntiben van.

Tegnap sütöttem amerikai pitét és olyan jól sikerült, hogy este 6-kor még egy adagot kellett csinálni. Ez nem panasz, Én nagyon tudok annak örülni, ha szeretik a főztömet.
Anyám szerint ez inkább kétségbeejtő.. ő azt szereti, ha kerülgeti mindenki a kaját 2-3 napig addig sem kell főzni-, majd kidobjuk...Na, emiatt is főzünk mi.

20.
Ha minden jól megy, akkor holnap.. HOLNAP…: a méhszáj 2 ujjnyi lett, Marci a totális célegyenesben..., megnézték a magzatvizet is: szép tiszta.
Szóval Marcikám benne lesz abban az 5%-ban, akik pont a kiírás napján jönnek a világra.

Ma már nem tudok nagyon írogatni, meg kell mindenkit szeretgetnem és különben is egy zabszem sem férne a fenekembe, olyan izgatott vagyok!

Remélem, hogy minden úgy megy majd, mint Jancsival (2 ujjnyi méhszáj,- burokrepesztés után 2 és fél órával később már kézben volt.. )

21.
V. Marcika ma délután fél négykor 3950 grammal, 53 centisen megszületett!

26.
Tegnap jöttünk haza, Marci szépen kikerekedett, a melleim szintén (Pamela Anderson is megirigyelhetné, hogy a természet mire képes..). A tesók totál odavannak a Piciért, legfőképp Kari, aki énekel Marcinak, meg mesél, elmondta, hogy ki mindenki várta ide kint.. :PPP

Nincsenek megjegyzések: