2007. november 17., szombat

2003. március

3.
Még elég fáradékony vagyok, de ennek ellenére alig tudok aludni. Nem igazán értem az okát. Órákig forgolódok, pedig már a birkaszámolgatást is kipróbáltam -de semmi. Csak baromi sok birka..

Marci-baba egy tündér. Napról-napra, nem is óráról-órára kövérebb. Egy kövér tündér.
Jancsit nem érdekli a szopizás, amikor megkínáltam, rám nézett és azt olvastam le az arcáról: "Ne má' Anyu, az a babáé.. és én nem vagyok baba..!"
Viszont igazán belelkesült, amikor meglátta, hogy fejek.. először segített, majd neki is oda kellett rakni a cicijéhez és pumpálni kellett egy kicsit.

10.
Jancsi 2 éves lett 7.-én, Tomi pedig 8.-án lett 8 éves. :DD
A bulijukat csak 16.-án tartjuk, de a mi ajándékainkat megkapták időben. Jancsi busz-mániás, ő azt -is- kapott, Tomikám pedig belebolondult a darts-ba, így kapott egy saját készletet, nagyon örült neki. Jó fej volt, mert először azt mondta, hogy mobilt kér, kérdeztem, hogy mégis mire használná?? Azt mondta, hogy reggelenként írna egy sms-t, hogy átjöhet-e hozzánk. Megdumáluk, hogy egy pár évet kell
még várnia a mobilra.

Marcit lemázsáltuk 2 hetesen: 4570 g. (4 kg-san jött haza..) Magamat is megmértem: szépen fogyok, de attól nem kell tartanom, hogy még a végén elkopnék..
JA, és a hétvégén megszabadult a köldökcsonkjától, nagy örömömre. Olyan cuki köldöke van. Továbbra is szépen eszik, egyre többet van ébren, és gyakorolja a fejemelgetést. Több-kevesebb sikerrel.
Tegnap örömködtem, hogy na végre itt a tavasz, de ez az esős napokra nem vonatkozik. Miért nem megy úgy, hogy éjjel esik, reggel felszárad, napközben meg hétágra süt a nap?? Olyan nagy kívánság ez?? :DDD

Jancsiról is: A beszédét is csak mi értjük..:DD Tagadja, ha be van kakilva, de édesen különvonul, ha kakilnia kell. Hol az asztal alá bújik be, és ha arra megyek, kiszól nagy nyögések közepette: "Ne Anya, kaka.." Illetve akkor szól, hogy "Anya, késssszzz", ha nagy az adag és zavarja.

29.
Jaj, nagyon élveztük a mai napot, szinte egész nap kint voltunk a kertben, az én Tomim totál szutyok lett estére, büszkén mutogatta a retkes lábát:"Anya, ugye a csövesek is megirigyelnék??"

Ma itt jártak azok a barátaink, akik örökbefogadtak egy kisfiút, olyan helyes fiú lett. Karácsonykor találkoztunk, akkor kicsit aggódtam, mert alig fejlődött (most lesz 4 éves) most meg hirtelen akkorát, hogy öröm volt rá nézni. Persze így is le van maradva a kortársaihoz képest, de tök jó, hogy elindult a fejlődés útján.

Kari vmi vacak betegséget összeszedett megint, szegény, annyira elesett. Eddig nem volt nap, hogy ne lett volna lázas, rekedt, alig tud nyelni és mintha a popsiján is afták lennének, nagyon fájlalja.

Nincsenek megjegyzések: