2007. november 7., szerda

Miért?

Kerestem egy olyan helyet, ahol egybe tudom gyűjteni a 2001 óta neten írt szösszeneteimet a gyerekeimről, örömeinkről, bánatainkról.
Onnan jött, hogy vkinek meg akartam mutatni egy történetet Jancsiról, és el kezdtem az archívumokban kutatni. Egy-két sztorit fel is olvastam a férjemnek, tök jó kis sztorik, amiket már rég elfeledtünk.
Kigondoltam, hogy kiollózom, majd bemásolom havi gyűjtésbe. Ha vmi megjegyzésem lenne, azt megcsillagozva, más színnel beleírom.
A régi blogjaink maradnak, ahol vannak, onnan nem hozok ide semmit. Itt más néven vagyunk mindketten.. Verbena és Buddy.. jó. :P

És hogy miért Ír-kefir..?
Hehhe, ezt sehol nem írtam még le, ez egy naaagy titok ui. A közel jövőben szándékunkban áll lelépni innen. Ez elég nagy előkészületet igénylő terv, nehéz volt meghozni (2-3 évente felmerült, de eddig mindig volt miért itthon maradni).
A célország sejthető, a többi mellette meg csak szóvicc. *kacsint*

Nincsenek megjegyzések: