2007. november 14., szerda

2002. szeptember


4.
Szerdán voltunk a Budai kh.ban Tomival: sajnos nagyon sz*rul volt/van, majdnem ott tartották. Kapott új gyogyókat, szigorú pihiztetés, naponta 4* mérem a tüdőkapacitását, a pulzusát.. ami így, hogy alig mozog, 90-110 között van. Remélem ettől az új gyógyszertől jobban lesz, mert ha nem, akkor be kell majd iktatni egy másikat, aminek a havi adagja 10000 Ft. (támogatás után)

Megmutattam a dokinak Jancsit is. Neki egy vadhús vagy micsoda nőtt nyáron a popsijára, sajnos le kell szedetni. Pedig reménykedtem, hogy van rá vmi csodakenőcs.
Ja, és amióta panaszkodtam, mintha (kopp-kopp) csökkent volna a rosszullétek száma.
Ma neki estem a hajamnak, ui. egy ideig úgy gondoltam, hogy kicsit megeresztem, de elegem lett és pluszba be is festettem, rubinvörösre. 10 perc után lemostam, mert ijesztő lett a hajam színe, de így is viccelődnek a srácok:
"Anya, olyan vagy, mintha megskalpoltak volna.." aztán "Olyan, mintha lángra lobbant volna a fejed.."
Hát nem édesek???:DDD

9.
Ma levették az AFP-t. Izgatottan várom az eredményeket. (Előzmények: Jancsival "túl" magas lett az érték, azaz megközelítette a max. értéket.. a "sima" UH-n nem találtak semmit, így elküldtek genetikai UH-ra. Ahol 3 órás várakozás után lecsesztek, hogy "ennek a gyereknek nincs semmi baja, minek jött ide???" Remélem, nem kell most is ugyanezt a procedúrát végigcsinálni.)

Tomit is visszavittük kontrollra, szépen javul. Vettek tőle is vért, meg elküldték csontsűrűség vizsgálatra: kiderült, hogy kis mértékű csontritkulása van, ezért calciumot kell szednie.

24.
Az AFP-m jó lett, holnapután megyek UH-ra, remélem megmutatja magát a kisbaba...

Azt hiszem a hányingeres időszaknak vége van, itt volt mondjuk az ideje. A Picike sokat mozog, és szerintem szépen növekszik.

Rendszereztem a gyerekruháinkat és rájöttem, hogy így az 5.-nél is egy csomó mindent be kell (megint) szereznem. Egy csomó ruhánkat odaadtam egy barátnőnknek, aki elfelejtette visszaadni. Szeretem az ilyet. :X

30.
A Picike továbbra is Picike maradt: ui. nem mutatta meg magát
. Olyan cuki volt, állandóan felhúzta a térdét a pocijára, így takargatta magát. Nagyon jól van, gyönyörűen lehetett látni a 4 üregű szívét is. :DD

Nagyon kiakadtam, mert az első három hónap alatt híztam 5 kg.-ot, pedig hánytam, étvágytalan voltam, most meg 2 hét alatt fogytam másfél kilót, miközben rendesen kajálok és nem csak müzlit.:O

GYEREKSZÁJ:
- Tomi Harry Potterest játszik Karival. Vmi nagy veszélyt "sejt": "Lankadatlan éberség!!" Mire Kari: "Jó, lankabanka édesség!!"

- Karinak melege volt a kocsiban: "Mindjárt hőbutát kapok!"

- Aftás volt Tomi, ezért senki sem ehetett-ihatott utána. Már rég elmúlt Neki, el is felejtődött. Egyik reggel letettem a kiflimet, Kari megtalálta és megkérdezte, hogy kié, mert megenné. Hanna mondja, hogy Anyáé és biztosan megeheti. Mire leteszi, hogy "Inkább nem! Tudod, Anya terhes és én nem akarok terhes lenni!”

Nincsenek megjegyzések: