2007. november 11., vasárnap

2001. november

6.
A múlt héten az ünnepek alatt úgy tönkre ment a gépünk, hogy alaplap-csere kellett.

csak úgy pörögnek az események...
Múlt hét kedden volt a házassági évfordulónk (9.), úgy döntöttünk, hogy itthon maradunk, fincsit főztem, sütöttem egy túrótortát, vacsi után társasoztunk a nagyobbakkal (Scrabble), annyit röhögtünk, hogy csak na! ÉSSSS: nekem a meglepi, egy igazi autó volt!!! Buddynak nyár óta van egy 2000-es, V6-os Ford Taunus-a, beleszerettem én is, így engem is meglepett eggyel. Igaz, az enyém "csak" négy hengeres, 1,6.os, de sokkal nőiesebb is. Fehér - friss fényezés-, négy ajtós, majdnem friss vizsgás, szóval nagyon tuti.
Aztán pechünkre bedöglött a gép, hozzávalót csak hétfőn tudtunk venni.
Pénteken elindultunk az állatkertbe, de inkább felmentünk a Hármashatár-hegyre, mert annyi ember volt ott, hogy már attól kikészültem, hogy cca. 40 percig kell azért sorba állni, hogy bejussunk.
A hétvégénk szülinap-hegyekből állt, már csömöröm van a tortáktól, persze a gyerkőcök nagyon élvezték, volt táncolás, meg éneklés is.
Hétfőn elkezdődött a suli, az úszás is szünetelt amíg nem volt tanítás, így az is beindult.
Jancsi olyan nagyon nem akar semmi más elfogadni a cicin kívül, hogy szinte hisztériás rohamot kap, ha vmi idegent próbálok a szájába rakni.. az persze nem baj, hogy csak szopit akar, de nekem úgy tűnik, mintha lefogyott volna. Szeretném holnap megmérni a dokinéninél, bízom benne, hogy csak én képzelődök. Ja, és ma éjjel úgy bömbölt kb. fél óránként, mint akit nyúznak.

8.
Jancsi tegnap volt 8 hónapos.

Tegnap többször neki készültem, hogy na, most netezek.. de Jancsi nem hagyott. És hát őt már azzal nem lehet lekenyerezni, hogy lerakom a földre. Egész nap mászik, fedezi fel a lakást, úgyhogy mosómedve hozzám képest kismiska. (Csutakolom a padlót állandóan, na meg Jancsi ruháit óránként lehet cserélni, mert a legnagyobb tisztaság közepette is összeszed vmi kis koszt, szöszt, morzsát....)
A sírás sajna ma is, és tegnap is volt, pedig napok óta csak sétálni megyünk el itthonról. Foga nem lett több, még mindig csak egy van neki.
Bár mintha kevesebbet sírt volna, csak a második kelés után szinte fel sem tűnik, hogy 4x vagy 5x keltünk-e fel.
Tegnapelőtt este elmentem a fodrászhoz és totál levágattam a hajamat, meg befestettem.. meguntam már nagyon, hogy állandóan hullott, meg azt is, hogy Jancsi tépkedi, ezért csak összekötve tudtam hordani.. Most nagyon jól érzem magam a bőrömben.

9.
Anno nagyon sokszor éreztem Karinál azt, hogy nem bírom tovább.. Ő ui. egy nagyon érzékeny kisbaba volt, ha csak rosszul kelt, szinte egész nap bőgött. Nem volt jó semmi és senki... És ez természetesen nagyon kiborító tud lenni, főleg ha amúgy is ideges az ember.

A hajam színéről: Jancsi kapásból felismert, egy percig nem kételkedett bennem, a nagyobbak is édesek voltak, dicsértek jobbra-balra.. hízott a májam rendesen. Az már más kérdés, hogy Kari óvónénije nem ismert meg, megkérdezte, hogy kiért jöttem. :DDD

10.
Jancsi már nem csak tapsizni tud, hanem próbálkozik a csettintéssel is. Amikor Buddy gitározott nekik, akkor kezdte el és azóta felváltva csinálja a kettőt. Így mulat egy magyar bébi
.:DDD
Kaja: tegnap őszibarackos csirkét csináltam rizzsel, és gondoltam egy merészet egy összemixeltem rizst és barack öntetet, hátha megeszi a kis szopisom. És lőn: nagyon ízlett neki. Így éjjel csak 1x kellett megszoptatni.
Lehet, hogy azért sírt az elmúlt napokban, mert éhezett??

Délután moziba visszük a nagyobbakat. (Kutyák és Macskák)

Mozi: aranyos volt, beszélő kutyák meg macskák, jó és kevésbé jók. Pólusban láttuk, utána még ott kellett maradnunk, mert vmi buli volt és Hanna találkozott egy barátnőjével, na meg persze mindenféle haláli menő (?) együttes lépett fel, akiket muszájkell ;)) meghallgatni. Akkor vezényeltük hazamenetet, mikor szegény Demjén Rózsi - akinek amúgy imádom a számait,- "éneklés" közben traccsolt a kívül álló technikussal. De Hannus nagyon édi volt, ahogy táncolt a "parketten", ő is olyan nagylány lett.

12.
Ma jó vacak időnk van/volt, nem nagyon tudtunk kimozdulni a gyerekekkel: meg is látszik - Kari tiszta nyűg, minden vacakért hisztizik. Fárasztó. Persze szegény nagyobbak isszák meg a levét, mert Kari velük veszekszik, ha nem azt és úgy játszák, ahogyan azt őnagysága kigondolta. Egy ideig a Tomi is bőszen babázik, meg főznek is, majd sürgősen kakilnia kell: Hannára marad a kishúguk. Ő meg ért a nyelvén: olyan finoman terelgeti, hogy Kari észre sem veszi és már olyasmit csinálnak, amit Hannus is szeretne
. Én meg lelkem legmélyén örülök, mert milyen talpraesett Hannusom van, meg, hogy milyen béketűrő Tomim és Buddyval közösen sajnáljuk Kari leendő férjét. (Ő olyat is tud, hogy ha nagy ritkán megiszunk egy pohárka bort, megszagol minket és közli: "máj megint undi ajkovojt ittatok!!!" és ahogy mondja!:DD

Tegnapi napig úgy gondoltam, hogy az összes érdeklődő a lakásunkra egy nagy link társulat, és kezdem beletörődni, hogy a karácsonyt is ilyen hülye körülmények között töltjük. De jelentkezett még régebben egy fiatal házaspár, hogy nekik lenne egy ö-i nagy házuk, jó helyen, tágas szobákkal, rendezett nagy telekkel...elcserélnénk-e velük? Előbb eljöttek ők hozzánk, nekik nagyon tetszett a lakásunk, vasárnap este meg mi is elmentünk Ö-be. És nagyon jó!! Ma megállapodunk a részletekben, és ha nekünk is szerencsénk lesz: mi is decemberben már költözünk.*

*Jajjj, akkor még nem tudtuk, hogy mi is vár ránk.. :OO Azóta is soxor átkoztam meg Gabikát és Csabikát.. a kedves fiatal házaspárt. Jóval később kiderült, hogy bepaliztak.. kár szépíteni. :/ :(

19.
összejött!!! 29.-én költözünk.

23.
Élünk, dobozolunk, Tóték fasorban sincsenek már hozzánk.

Helyzet nálunk: - Jancsi bébinek kinőtt a 2. foga is.
- Napok óta kézen fogva jár. Olyan cuki, már a fürdőbe is "egyedül" akar menni, sír, ha kézben viszem ki.
- Kimondta a Hannus nevét: Hana, így.
- Tud integetni, és lelkesen gyakorolja. Úgy csinálja, mint Forrest Gump.
- Továbbra is csak szopi, bár már nem elsőre köpi ki a kajáimathanem másodikra.

Hannus: megbetegedett, semmi komoly, csak egy kis vírus. Egy-két nap után jobban lett. Az ö haját is levágtam. Be nem festettem.;)

Tomi: neki nem vágtam le a haját. jól van, bár, most nem mehet suliba a nagy fertőzésveszély miatt. Nem nagyon örül neki. A költözésnek annál inkább.

Kari: gyűri az ovit. Nagyon élvezi, remélem lesz mód arra, hogy Ö-ben is járjon.

Én: tegnap letettem az elsősegélynyújtó vizsgámat. Vittem magammal Jancsit is, alibinek. Nem akartam sokáig ücsörögni a vöröskeresztnél..
Mindenféle kötözésre, lélegeztetésre felkészültem, erre kaptam egy kérdést, megválaszoltam és ennyi.

25.
Tominak (aki 6 és fél éves) 35 és feles lába van, Hannusnak pedig 35-ös. Nem tudom, hogy mi a nagy, én azt sokkal szörnyűbbnek tartom, hogy amit ősszel vettem bakancsot, azt tél közepére kinövi a gyerek.

Nincsenek megjegyzések: