2007. november 23., péntek

gondolatok

Olvasom, szerkesztem a régi írásokat... Előjön egy csomó gondolat/emlék, persze, pl. a tegnapi egyik bejegyzés is elgondolkodtatott.
Hogy mennyire vártuk, hogy elköltözzünk onnan és sikerült, pedig olyan sokszor reménytelen volt az egész.
És mennyire jó itt nekünk, a ház, a kert, a levegő, a falusi közösség, a suli, az ovi.. szóval tényleg minden jó. Lehetne. Ezért is írtam a legelső posztomban, hogy 2-3 évente előjön, de mindig elhessegettük az "ország elhagyása" gondolatot. Mert végre volt, ami itt tartson, mi amolyan gyökértelenek vagyunk, nincsenek nagyszüleink már, nincsenek igazán szüleink sem, akik miatt itthon marad a legtöbb ember. Ellenben van olyan munkánk, amit akárhonnan tudunk csinálni, senkit nem érdekel, hogy épp az erdő közepén ülünk, vagy bugyiban a nappali kellős közepén.
És hiába eresztgetjük a gyökereinket, ha a mindennapi életünkbe olyan nagyon belesz*rik egy-egy politikai döntés. Eleinte én voltam a legnagyobb ellenlábasa Buddy ötletének, de mostanra talán én várom a legjobban, hogy kipróbáljuk egy nyugodtabb környezetben az életet. Rettentően elkeseredtem, csak mert nem úgy jöttek össze a dolgaink, ahogy kigondoltuk, ill. ahogyan számítottuk.
Volt arról szó, hogy esetleg a Karácsonyt már odakint töltjük.. mikor realizálódott bennem, hogy neeem, maradunk (együtt anyámmal-és a tesóimmal.. -eljátszva velük a szerető családot, ami különösen gyomorforgató..), totál összerottyantam (asszem még mindig, elő-előjön a negatív énem... az én Negatív Társam. :P ).
A héten elkezdtem lélekben a Karácsonyra hangolódni, bekapcsoltuk a ház külső fényeit, vettünk ajándékokat, kis cseccse-becséket az adventi koszorúhoz, a fára.. szóval alakulok lassan, de jó volt újra végigjátszanom az akkori -2003-as- életünket, hogy ahhoz képest, micsoda jóság van most. Csak tudjam holnap is értékelni.

Nincsenek megjegyzések: