2007. november 26., hétfő

2005. május

1.
Reggel hagytak aludni, fél 9.-ig!! Hurrá, anyák napja!

Bár a faluban május 1.-én szokás a zenés reggeli ébresztő..(5-kor indult a rezesbanda), szerencsére felénk már nem jöttek.


Ja, és nem volt idén errefelé sehol majális. Na, nem mintha hiányoltam volna, de fura. Azt tapasztaltam, hogy megragadnak minden eseményt, hogy együtt mulasson a falu. Így itthon "majálisoztunk". Magyarul élveztük, hogy végre-végre 25 fok fölé ment a hőmérő.

Az egyetlen, ami kellemetlen, hogy piszok sok szúnyog van. Állítólag a sok eső miatt.., ha ilyen okos mindenki, akkor lassan tehetnének ellene, ui. Jancsi feje lassan domborzati térképnek felel meg. És nem bent a lakásban van sok, hanem az utcán, a kertben.

10.
Szar a köbön:

A kocsinkon közel 100.000 Ft.-os javítanivaló van, mert eltört a féltengelye, és mi kocsi nélkül itt szívunk, de erősen. 1 hónapja nincs meleg vizünk, mert zárlatos lett a bojler. A k*rva pincénk is ott tátong.

17.
A kocsink rendben, a bojler megcsinálva...egy jó barátunk lejött egy autószerelővel és míg az a kocsit csinálta, addig ő a bojlert bütykölte meg. Mi meg csaptunk egy nagy eszem-iszomot, volt pörkölt bográcsban, meg pap.krumpli, esténként tábortűz, és egy pár pohárka után Buddy is szívesen gitározott. Tök jó volt, voltunk vagy 17-en..na, a mosogatást kihagytam volna.


Ma hajnalra Tomi is befulladt és Marci is. Mi a franc van a levegőben? Mondjuk 1000 %-os a páratartalom..


Hanna válaszút elé kényszerült: vagy kézilabda, vagy zongora. Az utóbbi mellett döntött. (az volt a baj, hogy állandóan a kezével történt baleset. Hol elesett és bedagadt, hol meghúzódott vmi benne.)

18.
Délután épp neteztem volna, mikor elkezdett dörögni, villámlani: ezerrel ki mindent, mostanra csendesült. Hát.. rémisztő volt. Szurok feketeség, akkora szél, hogy a földünkön a búza fekszik, ill. olyan foltok vannak rajta, mintha egy egész ufó-hadsereg szállt volna le ide.

19.
HÓKÁSA esik.... A hétvégére meg már 30 fokot jósolnak.

20.
Ma már elkezdődött a fullasztó meleg..

Fárasztó volt ez a nap, járjuk a hivatalokat, lassan tényleg szeretnénk kihasználni a szocpolt. Szerettünk volna építési kölcsönt kérni az önkorm.-tól, de sajna nem lehet, mert pár évvel ezelőtt megbüntette őket a GVH, hogy tiltott hitelintézeti tevékenységet folytattak... :OO De ha frissen ideköltözők lennénk, akkor kapnánk egy 280-as telket és 1 millió ft.-ot... De minket már nem kell idecsábítani. Lassan beleőszülünk, de akkor is megcsináljuk.*

*Nos, rácsesztünk. Igaz, nem őszültünk bele, de rádöbbentünk, hogy a pofánkon kívül más nem igen jár.. Szocpol..hahha! Bank csak úúgy nem adja (mmint, hogy elkezdünk építkezni-tetőteret kialakítani, és részletekben fizet..), vegyünk fel mellé min. 1 millió kölcsönt. Jó. Vegyünk. Hozzunk nettó 500 ezer ft-ról (kürübü) munkáltatóit. Édes istenem.. és ahogy tudják mondani azok az odatett lánykák a hülyeségeiket. Jajj. Szörnyű.


SróbertNorbi: na, nekem a csúcs az a "Norbi-rúd" fantázianevet viselő túró rudi-féle. Vulgárisan: adnál a gyereked szájába "norbi rudat"? Nem mondta neki senki, hogy ez GÁZ?

21.
Ma Buddy megkérdezte, hogy nem akarnék-e majd még egy lyánygyereket, a nemi egyensúly helyreállítása érdekében?

23.
GYET. ha ez az ún. főállású anyaság, akkor nagyon ciki, hogy ezt 21000 Ft.-tal fizetik meg. Miközben én a seggem a földhöz verném, ha pl. csak a minimált adnák. De azt nem lehet... aztán, ki voltunk akadva, h a gépjármű tám. csak a mozg. sérülteknek jár. Na, nem tőlük sajnálom, csak szerintem igen inkorrekt, hogy a vállalkozóknak a 6-7 személyes kocsi kerül 3 M+ áfába, míg, ha nem minősül haszongépjárműnek, akkor rögtön 7-8 M.

És itt van a szocpol téma is...ma konkrétan a fejem bele fájdult, mert voltunk ilyen-olyan hivatalba..stb.stb..És effektív nem tartunk sehol sem még.

31.
A hétvégén ráeszméltem, hogy Tomi fiam tetves. Életemben először láttam tetűt. Persze ügyeletes gyógyszertár 20 km-re volt, Buddy felvásárolta a nittyfor készletet. Ui. Hannában is találtam egyet, Kariban többet. A kicsikben semmi, de őket kopaszra nyírtam rögtön. Az összes ágyneműt kimostam, szerencsére a nagy meleg segített a szárításban. Ami bosszantó: szóltam a tanárnak, h Tomiban találtunk, de lekezeltük. Majd közli, hogy igen, sajnos nem egy (!!) olyan gyerek van az oszt.-ban akik, évek óta tetvesek. A védőnő lekezeli, de otthon senki sem serkézi ki, nem mossák a cuccaikat. Van, akik igen normálisnak mondható szülők, de hát neeem, nem nyúl a gyerekhez. (kislány, 10 éves..mit élhet át szerencsétlen..)

Nincsenek megjegyzések: