2007. november 12., hétfő

2002. április

9.
Jancsi péntek éjjel úgy tűnt, hogy jobban van. Másnap délelőtt feltűnően sokáig aludt, majd ébredés után kiderült, hogy majdnem 40 fokos a láza és ahogy felült hallottam, hogy jó kis asztma jellegű fulladása van
. Irány az ügyelet, ő is összeszedett vmi trutyit, AB, kúp, köptető.., na azóta szinte nem alszunk, mert ha sikerül is elaltatni, egy órán belül felébred és csak nyöszörög, de nem alszik. Én meg nyöszörgök vele.
Mára egész jól lett, ám ma éjjel Tomi és Kari produkált hasonló tüneteket. Fulladás, láz.. Tomi pluszba még hányt is, de szerintem csak a nyáktól. Kari nagyon vacakul van, Tomi meg sajna elég rutinos, tudja, hogy ilyen esetekben mit kell tenni.

11.
Most már Hannus, Buddy és én is dögrováson vagyunk. Mi, felnőttek ezért tartjuk magunkat, nem lázasodtunk be, nekem spec. olyan dögös blues énekesnős hangom van. Buddynak meg az asztmája rosszabodott.

Jancsi napok óta javul, betudható ez - szerintem- annak is, hogy pl. ma egyhuzamban aludt 4 és fél órát, amit norm. esetben ugyebár nem szokott.
Karika is javulgat, már "csak" köhög, Tomi tegnap még lázas volt, a doki néni szerint belefér.

12.
Igaz, 6-ból csak 5-en, szegény Buddy sem úszta meg AB nélkül. :( de azért nagyon rendes fiú, nem szenved, mint állítólag sok más hapsi. (ma pl. palacsintát sütött, meglepiből :) )

14.
Ismét rosszabbul. Ma megjártuk a Madarász fülészetét Karival. Felszúrták neki a fülét. Olyan szörnyű volt.. legutóbb (vagy 6 éve) még egy dárdával csinálták, most meg szívták, mosták? meg mindenféle fura dolgokat csináltak.. persze érzéstelenítés mellett, ami annyit ért, hogy Kari végig üvöltött, hogy már zsibbadt a füle.
A többiek azért szerencsére szépen javulnak.

Nincsenek megjegyzések: