2007. november 30., péntek

2005. június

1.
Jelenleg azért gyilkolni van kedvem. Eljutottunk odáig, h Tominak levágom a haját. Majdnem vállig ért már, de botrány, ahogy alig bírom kiserkézni. Kariban is találtam egy-kettőt, de Tomi borzalom.

Rühellem, hogy vannak, akik hagyják, hogy így éljen a gyerekük. :XXX

6.
Tamás az éjjel megint asztmás rohamot kapott, a végén kénytelen voltam rectodelt kúpot adni neki. Mára oldódott, szerencsére. Sikerült megúsznia kh. nélkül, pedig nagyon úgy nézett ki éjjel, hogy mennünk kell.

Kari meg reggelre kiütésesen kelt fel.. skarlát-szerű, de nem lázas, nem hányt, bár a torka piros.. most ő is itthon, karanténban és megfigyelésen.
Szegény kis-nagy fiam ki volt akadva, mert ma volt a faluban egy 'iskola 20 évfordulóját ünneplő-futás', ahova -érthetően- nem jött. Minden sulis 10 pont, minden vendég 20 pontot ért. Nyakon ragadtam a családot és Tomi osztályához csaptam az öcsémet, Kariéhoz magamat és Jancsikát, Hannáéhoz meg a húgomat-pasistól.
Hááát, hegyen-völgyön futottunk, Jancsi meg sem állt, majd miután beértünk a célba, nekiállt fogócskázni egy ovis barátnőjével. De jó volt.

7.
Tomival kapcs.: nem hittem el, de ma olyat fújt (spriométeren), hogy az állam leesett. Meghallgattam, tök jó, nem húz, nem szörtyög. Du.-n viszem vissza a dokihoz, szerintem már holnap mehet suliba. Kari meg totál OK. (nem tudom, hogy mi van/volt a levegőben, mert este csörgött a telefonom: a doktornő volt, hogy tudnék-e adni neki rectodelt kúpot, ui. nála van az unoka és bekruppolt.. -ill. az itteni allergiások többségének volt vmi baja.)

10.
Ha minden igaz a monszun véget ért! Itt két és fél napi esőzés, hideg és még mittomén mi után, az előbb kisütött a nap.

Ma este 7-kor hangversenyt adnak a sulis diákok (még tart a sulit ünneplő hét) és Hanna is fellép. Kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Aminek én ma nagyon örültem: az az, hogy végre lefixáltunk egy balatoni házat, 10 napra. (augusztusra – jajj, de messze van)

11.
Nálunk még keddig húzzák a sulit, de már nincs "tanítás", hétfőn a gyereknapot tartják meg-utólag, kedden meg túrázik az egész suli, akadályversenyt szerveztek.


Hja, a tetőtér, de most már az emeletráépítésnél tartunk, ill. volt/van olyan terv is, hogy a teleken egy különálló új házat építünk.

A hangverseny szuper volt, dagadt a mellem, rendesen. Nagyon jól szerepelt Hannus. Valahogy most nagyon megy neki, szó szerint úgy kell kirugdosni a hangszere mögül. a nyári darabokból már egyet betanult.. és közölte nemrég, hogy zenével szeretne foglalkozni. Majd meglátjuk, hogy 2 év múlva is így akarja-e.

12.
Van egy barátnőnk, akinek 3 gyereke van, bár bankból ment gyes-re, nem mehetett vissza. (hja, a 3 gyerek..) A férje hentes. Tesco-ban dolgozott éhbérért, ha meg átment vállalkozóhoz, elfelejtették bejelenteni, szintén kihajtották a belét. 2 éve ment ki először Németországba..6 hónap alatt összekuporgatott - mint hentes! és külföldi- hogy itthon belevágtak egy lakásvásárlásba. (addig egy 1,5 szobásban éltek) Majd tavaly kiment Írországba - szintén hentesnek- a srác, igaz csak egyszer tudott hazajönni, de olyan jól beindultak a dolgai, hogy a család májusban úgy döntött: kimennek ők is. Röhej, míg itthon nélkülöztek, meg nyögték a terheket, addig - akárhol- rendes munkával képes egy férfi eltartani a családját, tisztességesen. Ja, és a fiú nem beszél semmilyen nyelven. (a lány igen, de nem ő dolgozik..)*

* És franciául.. LOL .. azóta vmennyire persze beszélnek angolul.. gondolom.

16.
Sikeresen befejeztük a tanévet. Kari, a kis elsős kitűnő lett, sok-sok dicsérettel és könyvvel.

Tomi a komisz-kiskamasz, osztályelsőként végzett, 2 négyessel, irodalom és matek dicsérettel.
Hannus, lett a "sereghajtó" 3 négyessel, - matek, természetism., TESI- a tesi azért utálatos, mert ő volt a "bezzeg-Hanna", aki mindig bemutatta a gyak.-kat, de mivel lemondtuk a kézilabdát, ezért megharagudott a tanárbácsi.
Viszont a zenesuliban kitűnőként zárt, külön szaktanári dicsértet kapott amiatt, hogy egyszerre 2 évet csinált meg.

És akkor nekünk most igazán 2 és fél hónap háváj!

28.
Ma reggel megállapítottam, hogy bezony elkezdtek aratni. (én a nagy falusi lány.. a megállapítás úgy történt, hogy a két kisfiam reggel 6-tól minden percben felüvöltött, hogy "És mééég eeeegy ajjjjatógép!"

29.
Nem meséltem még: A múlt héten azt hittem, hogy vmi anginás rohamom van. Az történt, hogy egy ideje elmaradtam a kosarazásról, mert szinte mindig úgy éreztem, hogy megfulladok. Ezt a meleg rovására írtam, gondoltam nyáron kimarad.
Aztán totál váratlanul egyik nap olyan érzésem lett, mintha vki belülről megmarkolta volna a szívemet és majd' egy percen át szorította volna. (Így utólag viccesnek is láthanám a helyzetet, mert épp nagy családi ebéd volt, amikor a szívemhez kaptam, a fájdalomtól el kezdtem sírni.. szóval az addigi jó hangulatot sikerült hazavágnom.)
Na, a lényeg, mostanra kiderült, hogy makk egészséges vagyok, ill. eddig annak tűnök, de kaptam egy nitromint nevű gyógyszert, amit a nyelv alá kell tenni, ha újra rám törne a rosszullét.
Nagyon valószínű, hogy egyszerűen így figyelmeztet a szervezetem, hogy kicsit lazítani kellene. (hát, igen, elég sokat stresszeltem..)
Szóval én most nagyon lazzzaa leszek. Becsszó.*

*ehhem..ehhem.. a gyógyszert már kidobtam, sosem használtam, szerencsére, ha volt is "rohamom" már nem volt ilyen brutál.

Nincsenek megjegyzések: