2008. május 31., szombat

blablabla

Olvastam, hogy volt valami enyhülés az országban.. nos, nálunk ennek nyoma sincs.
Suli után mindenki ezerrel medizik, Beni is nagyon élvezi. A baj csak annyi, hogy nem tűr meg magán semmiféle eszközt (mellény pl.), úgyhogy több emberes feladat, ha Őurasága is pancsolni kíván.
Napkencéknek hála (meg a "jó" bőrüknek): senki sem égett le, barnulnak, Beni már rendesen "cigány-képű": :D
Az oviban megtartották az évzárót, Marci sokat szerepelt (persze, mert ő a legokosabb-ügyesebb :PP ), még addig azért jár, amíg van a suli is.
Tomi vizsgái... írtam már.. hányadék, hogy abból kérdezik ki (már genyanéni is..), amit én/mi nem tudunk neki megtanítani.. merthogy az az ő spéééci jegyzeteik alapján összeállított kérdéssor.
Szerdán beadta a fizikát. A tannéni reakciója? Ránézésre 3-as.. Istenem, remélem, ez lesz az életükben a legnagyobb öröm. Én tényleg nagy ívben tojok rá, tudom, hogy az, amit megtanítottunk Tominak, egy másik helyen 5-öt érdemelne.
A jövő héten Kariék elmennek 2 napra Harkányba: erre már nagyon készülnek, drukkolunk, hogy az idő is maradjon ilyen jó. (állítólag 4-ig fent akarnak maradni.. hahhaha.. egész napi strandolás után -sztem- az egész osztály kidől még éjfél előtt. :DD )

Én meg takarítottam.. na, nem úúúgy.. úgy sajna hiányosságaim vannak, hanem átvitt értelemben. Sok emberből lett elegem, kissé visszanyírbáltam a kapcsolatunkat.
Elég nehéz végigasszisztálni, hogy hülyének néznek, és/vagy semmibe vagyok véve. A legnehezebb falat a tesóm volt.

A hétvégére elég jól feljött a hangulatunk: merthát a hullámzás még elő-előjön (a bizonytalansággal együttjár -asszem), de azért nagyon nem volt időnk elmerülni az ön- és egymás sajnálatában.. :D
A hangulatfokozónak jó volt, hogy végre befejezett egy nagyobb munkát Buddy, nincs a streccc a határidő miatt.
És végrevégre sikerült megnéznünk a Bank job című filmet. Nagyon tetszett, felpörgetett rendesen mindkettőnket. Sztem többször megnézzük ezt is.

Az egyik fórumomban előjött a családtámogatási rendszer átalakítása, ill. tervezete.. a félresikerült nyilatkozata Gy-nénak...
Ehh, bárhogy is van, ami tuti, hogy nekünk egyre szarabb jövőt jósolnak mindenhol. És félek nagyon, hogy elég kevés skatulya lesz majd, és amibe bele akarnának passzírozni, attól én viszketőrohamot kapnék.
De ezen nem akarok nagyon agyalni, mert NEM FOG MÁR ÉRINTENI és kész.
Ezt erősítve megbeszéltük, hogy mekkora tetőboxot is vegyünk majd Giselle-re, és hogyan szortírozzam a gyerekruhákat. :DDD

Ja, Giselle.. hatalmas, h milyen hülyék tudunk lenni:
Az van, hogy ő fransziául karattyol hozzánk mindig, és feltűnt, hogy ha a P-re megyünk, a dimbes-dombos úton a jobbra ívelő hajtűkanyarban dödög.. és ég a vízjelző lámpa. Buddy ellenőrizte, van víz, nem forr.. Há' hülye ez a Gizi.
Majd a minap -persze pont nálam- az ovi előtt, egy jókora lejtőn megállva jelezte, hogy a kézifék be van húzva. Kiengedés után is.. és villog a STOP lámpa, Gizi jajong.. Uhh, telefonos segítséget kértem Buddytól, mondta, hogy csorogjak lefelé szépen, óvatosan. Miután megfordultam, és elindultam hazafelé, probléma megszűnt.
Akkor csak valami folyadék lehet ugyebár: jahogyjaaaa, a fékolaj.. ja, hát az nem igen van már benne. Ez volt a gondolatébresztő tett.. mert el kezdtük számolni, hogy mikor is cserélt Buddy olajat.? Hogy 2 éve?? Szóval, olaj és olajszűrőcsere, fékolaj-feltöltés után Gizi jól van, és titkon csak arra vár, hogy újra lássa -egy kis időre!- szülőhazáját.

2 megjegyzés:

Ann írta...

Valljátok be, hogy tudat alatt már a nagy útra készítettétek fel :P :)

verbena írta...

:DDDD
Csakis.