2008. május 25., vasárnap

gyereknap

Ezt is itthon, magunk közt tartjuk - általában.
Tavaly ilyenkor medencézhettek először a gyerekek, így a kamaszaink szerint ezt a hagyományt követni kell.. :D
Szóval tegnap kora reggel medence előásás, reparálás, hely rendbetétel, kitakarítás és medence feltöltés.
Mára gyors kaját terveztünk be: mirelit krumplit (mi szeressük.. :P ), pulykanuggetseket, és sült snackit. A gyerekek imádják. Ja, meg egy bazi adag tartárt á la Apuka.
Sütit 3 félét csináltam.. ami persze inkább 2 féle: a 3. csak egy variánsa az egyiknek. :DDD
No, mielőtt én magam sem fogom érteni, hogy mit is akarok leírni, inkább hablatyolok a sütikről.

A mindentbele pogiból csináltam Sünpogácsákat.. így néztek ki sütés előtt.. Jancsi szerint ez egy süncsorda. :DD


Aztán van egy kefires sütim, amit általában csokis-meggyes variációban sütöm: ma lett egy tepsi ilyen, és egy tepsinyi más milyen..: ledaráltam 10 deka mandulát, olaj nélkül világosbarnára megpirítottam, fahéjjal-kis cukorral ízesítettem menetközben, és ezt kevertem még bele a tésztába. Így lett a mandulás-csokis.
(a különféle mintásak a mandulásak, míg a csak cukordarás meg a meggyes.. hátul meg egy adag Süni.)



És persze nem maradt el a hagyomány sem.. a víz 22 fokos volt, de sokáig azért nem lehettek bent.. így kárpótlásul foci volt- kifulladásig.




3 megjegyzés:

Ann írta...

Hja, kérem, akinek van mosógépe és nem kell egész hétvégén mosnia ;))))

Örülök, hogy jól sikerült, a sütik nagyon nyamik, a gyerekek meg helyesek (Jancsi megint komoly, Beni cuki képet vág).

verbena írta...

No, az van, hogy Jancsi mindig idétlen képet vág a kamerába.. és miután harmadszor bazsalyog a család bele a gépbe, mindenki egyszerre szól, hogy Jancsiiiii és akkor meg komoly pofát vág.
Hja kérem, a lónak nálunk 2 oldala van.. :DDD
Hát ezért komoly ő.. amúgy egy nagy rosszcsont kópé.

Ann írta...

:DDDD