2008. május 21., szerda

pont hu

Hannáék a múlt héten írták meg az idei német írásbeli érettségit. Ma hozta jegyeket belőle: két darab ötös. :P
Az összesített eredménye 81% lett, a legjobb a szövegértés volt, ez majd' 90%-osra sikerült.
Bücckeszülő.hu :DDDDD


2 napja bedurvult az időjárás mifelénk is.
Éjjelente iszonyat villámlással kísért hatalmas zuhék. Tegnapelőtt éjjel elég szolid volt, csak én keltem fel rá, és a család kk. tagjai meglepően jól reagáltak rá: mélyen és édesdeden aludtak.
Tegnapról mára virradó éjszaka azonban már 5-en aludtunk egy ágyban. Beni, Marci, Jancsi, Buddy és én.. :OO Féltek is, meg izgatta is őket a nagy villámlás-dörgés. És amikor épp nem esik, akkor brutálisan süt a nap: 25-28 fokok vannak, és persze ezermillió a páratartalma a levegőnek. Lélegezni is durva odakünn.. és a fejem is fáj.
Álmosésnyűgösanya.hu


Tegnap lenyírtam az összes fiú haját: Beni eleinte -3 másodpercig- tűrte, aztán minden egyes lehullott hajtincsnél feljajdult és mutogatta.
Igazi kópé kinézetű lett amúgy.
Marci rendelt: nem lehet "kopasz".. azaz ne a jól bevált nyári, letolom-a-nyírógéppel megoldást csináljam, hanem itt hosszú, ott rövid.. Vmi olyasmi lett.. igaz, ő 3 perc után kérdezte, hogy "ott vagyunk már?" ..ja, nem.."kész vagy már?"
Jancsi csak olyat szeretett volna, mint Marcié..
Tomi pedig rám bízta magát... (na, jó a tarkopaszt kizárta.)
anyaszalon.hu

5 megjegyzés:

vero írta...

KÉPET!! :))))

vero írta...

Ja és Hannusnak gratulálok!! Yeeee! :)

verbena írta...

a viharos időjárásról? :PP

(Ok, csak összeterelni őket nem könnyű.. szaladnak ezerrel és csak a fél testük, a suhanó árnyékuk van megörökítve.. még ilyet?! :O :D )

verbena írta...

Köszi! Nagyon örült, mi is neki-vele.

Ann írta...

Hannusnak gratula :)

Álmosésnyűgösbe én is benevezek...nyűűűűű.

Godónak meg csikis a fejbőre (mint nekem) és általában a röhögéstől nem tudom vágni a haját :)
Marcit imádom, hogy így közli, hogy merre mennyi :))))