2008. május 23., péntek

és igen..

a gép megérkezett!

No, de nem akarok ilyen nagyon elébe szaladni a dolgoknak.
Az alanti levelemet elküldtem a (és igen kiírom, mert egy rohadt tetű banda) a pécsi, Eszkimó szerviznek, a budapesti márkaszerviznek és a forgalmazónak.
A szerviz válaszra sem méltat... egyik sem... telefont már senki nem vesz fel.. Buddy 4 után felhívta a forgalmazót -tőlük jött vissza csak tértivevény az emailemre.
Még szinte ki sem mondta a nevét, már mondta is egy kedves férfi -később kiderült ő a key account manager.. , hogy több, mint fél órája a mi ügyünket intézi, és rettentő pipa... hogy a "senkiházi kis szerviz szívat minket"...ezt pontosan így, ezekkel a szavakkal. És, hogy amin ők évek óta dolgoznak, a márkanéven, azt egy ilyen szerviz bemocskolja, és mit képzelnek, estébé.. ő sem tudott senkit elérni.
Fél 5-kor kaptam tőle egy pár sort:

Tisztelt VV!

Véletlenül tudtam beszélni a pécsi szervizzel, és nem túl úri stílusban azt az információt kaptam, hogy a kollégájuk úton van, és a mai napon mindenképpen megkapják a mosógépet. Kérném még egy kicsi türelmüket! Ha még maradt!

Üdvözlettel / Best Regards: "

Mi már útra készen, semmi kajánk nem volt, egész nap szottyos kenyeret ettünk, merthogy mi ma nagybevásárlásra készültünk -azt délelőtt szoktuk lebonyolítani, délután tudok főzni is akár.

és 5-kor befutott a mosógéppel a szervizes autó.

És bár örülök, hiszen már ki is mosott egy adagot, míg mi vásároltunk.. mégis fanyar a szám íze, mert ELEGEM van, hogy nem lazíthatok, mindig harcolni kell, a jogaimat tudni, és megpróbálni azt érvényesíteni... nem akarok 50 évesen, gyomorfekélyben megdögleni.




2 megjegyzés:

Ann írta...

Huhhh.
Cs.ssze meg a szerviz. Remélem, a forgalmazónak lesz 1-2 szava - és vmi változás is lesz.

vero írta...

HIHETETLEN vazzeg :OOOOO