2008. május 5., hétfő

lóhere

Minap Marci megjelent egy hatalmas nagy, 3 levelű lóherével a kezében.. és azt mondta, hogy ezt nekem hozta. És szerinte ez nagyon sokat fog nekem jelenteni.

Nem, nem tud semmit. A tudata.
Hogy a tudatalattija mit tudhat.. csak elképzeléseim vannak, de igen, nagyon örültem neki. És igen, túlmisztifikálom. :DDD
De vállalom. :D

A lóherét lepréseltem, beszkenneltem, és terveim szerint egy képet csinálok belőle.




( A lóhere Írország nemzeti kultúrájában még ma is aktívan jelen van. A zöld szigeten a lóhere nemzeti szimbólum és a menyasszony csokrába mindig tesznek belőle, hiszen mint a keltáknál is, a termékenység és a szerelmi varázs szimbóluma. Szent Patrik napján, az ír nemzeti ünnepkor minden ír - sokan még az USA-ban is - zöld ruhába öltöznek és lóherét vagy lóhere kitűzőt hordanak. )

2 megjegyzés:

Ann írta...

Igen, vannak ilyenek :))))

vero írta...

Shamrock :-)
Tuti megérzik, én hiszek ebben...