2008. május 20., kedd

mosógép

1 hónapja nincs mosógépünk. Agyrém.
Volt a mi kis előtörténetünk a helyi szervizzel. Aztán volt a 2 hetes ígéret... Hetente érdeklődök, hogy mégis mi van, mikorra várható a mosógép megszerelése. Ímélen, mert a telefonos beszélgetés után minimum a szeduxen-fél vodka. Általában egy sornyit írtak csak:

"Tisztelt Cim!
A szervizünkbe beszállitott mosógéphez alkatrészeket rendeltünk,
ami a mai napig nem érkezett meg.Ha megjön ,telefonon értesitjük Önt."

Illetve a legutóbbi levélben ezt írták, mely arra a levelemre jött amiben a termék cseréjét kértem:
"Tisztelt Cim!
A készülékhez az alkatrész törötten érkezett,csereutalványt 30 nap letelte után
a **** Szövetkezettől tudunk igényelni,mivel a csere az Ő hatáskörük."

Sejthető volt, hogy a mi szervizünk majd jóóól megmutatja nekünk, hogy nem ám úgy van az, hogy én vagyok a fogyasztó, ő meg a szolgáltató.. Meg köll mutatni, hogy errefelé még mindig a '70-'80-as évek szokásai vannak érvényben. Ő a császár, én pedig a talpnyaló. És ha már nyalás.. akkor azt is majd jól benyalom, hogy törötten érkezik az alkatrész.. Jó, OK, tényleg lehet, DE.. a mai világban, mikor minap Buddy megrendelt 4 darab (!) gumit a rönóra, Lentiből, másnap kihozta a posta-MPL. (!!) Szóval, OK, törött.. másnapra illik ott lennie az új, sértetlen darabnak. Hacsak ugye az egész országban nincs más, csak ez az egyszem, ám sajnos törött alkatrész.
A budapesti márkaszerviz vezetője válaszra sem méltat.. (5 emilt küldött Buddy neki. :O ) Ma már kínunkban megkerestük (ami szintén nem volt egyszerű feladat, ui. semelyik -a neten található- kapcsolata nem működött a cégnek) a magyar Forgalmazó céget. Telefonos beszélgetés után, faxon elküldte Buddy az eddigi levelezésünket. Meglátjuk, hogy volt-e valami értelme.

Álom: elnézést kérnek majd a szervizhálózat viselkedéséért, biztosítanak egy másik (esetleg új) mosógépet, és kárpótlásul .. mondjuk kapok egy 6 kilós mosóport. :DDDDD

Addig is marad a lögybölés és dörzsölés, kézápolás extra módon, és a hátizmaim erősítése. :/ :DD





5 megjegyzés:

Ann írta...

:((((
Fogyasztóvédelem még nem tud/akar ebbe beleszólni? Nem találnának rajtuk fogást?

A gyártót... azaz kint a törököket (akiknek írtatok a honlapjára) vagy van vmi magyar...mittomémni.

verbena írta...

Hehhhe, Fogyasztóvédelem.. :P Tudod mit kaptam tőlük? Egy forma választ, hogy amennyiben 30 napon belül nem kapok választ a levelemre, akkor küldjem el mégegyszer. :DDDD
Európa közepén vagyunk még mindig, ugye? :DDD

Jah, javítom.. a magyar forgalmazóra gondútam, mint "gyártó", szorri!
Szóval a törököktől pedig kaptunk egy levelet, amibe kérik, hogy hívjuk fel őket telefonon... :DDD

Ezen már végképp röhögni kell.

Ann írta...

És nem hívtátok fel a törököket?
De amúgy milyen rendesek, h válaszoltak...de nemtom miért nem lehet emailben intézni, vagy miért nem tud ODAhatni, ahova kell... mert én már nem is tudom követni őszintén szólva, hogy kinél van a labda...

verbena írta...

Sztem ezzel nem vagy egyedül. :D
Ami fix: nincs mosógépem.
És mindenki mindenkire mutogat, de alapvetően a p-i szerviznek kellene intézkednie.
De hát mit is várhatunk egy olyan embertől, aki aszongya.."magukhoz oda vidékre"... érted.. ül a vidéki szervizében, oszt onnan dudál. :D :D

vero írta...

grrrr *irtó brutál mérges szmájli*