2008. május 23., péntek

:O

Tegnap este szülőin voltam: a szokásos évvégi témák.. osztálykirándulás, évzáró, biziosztás.. És persze társadalmi életet is éltem... Azaz pletyóztunk az anyukákkal..

megtudtam, hogy ki lesz az új igazgatónő. Nem genyané. Juhéjjj!! Csakhogy ő most ballagtat.. így sanszos, hogy Kari új ofője lesz.. böeeee. (persze nem érdekel ez az egész akkor, ha fixen tutizicher, hogy megyünk elfele.., de ha tavaszra -vagy tovább.. jajj- tolódik az egész, akkor számít/hat/.)
Aztán megtudtam, hogy genyabával elszálltak az indulatok, és minap a szakkörön, amit heti 2* tart, ököllel odacsapott Kari egyik fiúosztálytársának.. (halántékra, Kari szerint egy kicsit látszik is..)
"Természetesen" Ügy nem lesz belőle.. lévén hátrányos helyzetű a kisfiú, nagyszülei nevelik. (bennük meg él még a pedellus iránti vak tisztelet)
Azt tudom, hogy a kollégái kiakadtak, de ez édes kevés. Ez a trágyalé egy elmebeteg, és addig, amíg képes szortírozni, hogy kit üthet meg-alázhat le-fenyegethet be, addig bebetonozott helye lesz. (és a végén még hűségpénzt is kap, vagy mi a neve ennek a régóta pályán lévő tanároknak járó pénznek?)
És azt is megtudtam, hogy rettentően meg vannak rám/ránk sértődve, nem szoktak hozzá az ilyen viselkedéshez. :PP Uhh, a végén majd még töröl a feleség az ismerősei köréből.. :DDDD

2 megjegyzés:

Ann írta...

Törzsgárda :P

Amúgy olyan dühös vagyok amiatt, hogy nem lehet ezellen semmit tenni!?!?
Karika nem (mondjuk más sem) érdemli genyánét, úgyhogy egy újabb motiváció :)

verbena írta...

Nem, senki nem érdemelné meg genyánét. A legjobb lenne, ha a pályára alkalmatlanokat kivágnák a pitlibe.. és a szomorú az, h viheted akárhova.. ilyenek mindig is voltak/vannak. Csak nem mindegy milyen mértékben részese a gyereked életében.. mert ha csak egy tesitanár, istenem. De ha ofő, 2-3 főtantárgyat tanító.. akkor necces.