2008. május 7., szerda

orgona

Kariéknak ma a zongora órájuk a helyi katolikus templomban lett megtartva.. Ez úgy indult, hogy a zongoratanárnője -amúgy elég vallásos nő- azt mondta, hogy egy zongoristának tudnia KELL :P orgonán is játszania.. mert ugye mi van, ha a kántor pl. megbetegszik? (ez jó kérdés :P )
Kitalálta, h majd beszél a helyi pappal, és rendezhetnének egy orgona-hangversenyt. Minden gyerek (Tomi is) ezért hetekkel ezelőtt belekezdett különféle Bach-mű gyakorlásába-megtanulásába.

Csakhogy a mi (mmint a falué persze) papunk egy igen érdekes ember.. megüzente a hittanosokkal, hogy "szó sem lehet róla.. és akárkik csak úúúgy nem léphetnek be a templomába". A tanárnő ezen jól felhúzta magát (ja, ő m-i, úgy jár ide ki, szóval nem ismeri a papot), merthogy az Isten házába mindenki beléphet. A lényeg, hogy elintézte a próbákat illetve egy koncertet is.
Ma volt az első próba, ismerkedés a hangszerrel.. senki nem merte kezdeni, Kari volt a legbátrabb és jelentkezett elsőnek.

Teljesen odavan, hogy milyen jó és csodaszép.. repkedett és lelkesedett nagyon.

Hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy

1. nem fújja -e le addig a pap ezt a "hacacárét"
2. én bemehetek-e meghallgatni majd a koncertet :PP

Amúgy szerintem nagyon szép gondolat volt ez a tanárnőtől. Nekem nagyon tetszett már először is, de így, hogy Kari ennyire lelkes tőle, különösen tetszik.

1 megjegyzés:

Ann írta...

Nekem is tetszik az ötlet, imádom az orgona hangját!!!!
Hajrá Kari :))))