2008. május 5., hétfő

Szívás

Micsoda nap….kezdődött azzal, hogy hazafelé a hatoson elszállt a bal hátsó kerék…szétdurrant. Szerencsére nem lett gond, meg tudtam fogni a kocsit, kicseréltük a mankópótkerékre….elvileg már megrendeltem a neten a gumikat, csak várok, hogy visszajelezzenek….
Aztán hazafelé, fogyasztván a sajtburgereket menet közben, Verbéna kinyitotta az egyiket….és TELE VOLT VERVE borssal….eszméletlen.



Aztán hazaérve várt a meglepi: két darab rendőrségi idézés, egy Verbénának, egy nekem….a legutóbbi opeles mutatvány miatt. Egyfelől, hogy Őt mi a fészkes fenéért idézik be, el nem tudom képzelni. Másfelől egy deka válasz nem jött azokra a dolgokra, amit írtam nekik. Jelesül, hogy vegyék figyelembe, hogy nem volt sértett, hogy az utcából sem mentem ki, hogy nem mentem gyorsan, nem veszélyeztettem senkit, és csak gyógyszerért ugrottam ki a patikába a beteg gyerekemnek….
Megírtam a válaszokat. Annak a törvénynek, amire hivatkoznak, van egy paragrafusa, ami kimondja, hogy az idézést úgy kell postázni, hogy a szabálysértés alá vont személy legalább 5 nappal az időpont előtt megkapja azt. Ma kaptuk meg, ötödikén, nyolcadikára szól az idézés. Úgyhogy megírtam nekik, hogy nem érek rá…de nem igazán értem, miért akarnak beidézni, ráadásul Verbénát is….meg engem is…agyrém…valószínűleg a szőnyeg széle effektus.
Szóval elvagyunk….a fejem majd’ szétmegy….aminek nyilván a borsfürdős sajtburger se segített sokat :DDD
Verbéna mindjárt indul anyák napi műsorra….a szervezés netovábbja: azt üzenték a gyerekekkel, hogy kötelező vinni egy szál virágot….namost el lehet képzelni a helyzet fonákságát, amikor anyuka bemegy a virágboltba, hogy vegyen magának egy szál virágot, amit aztán odaad a gyereknek, akitől visszakapja az iskolában, a pátosztól elhomályosult szemű kiváló pedagógusok gyűrűjében totymorgó kisgyerektől. Hurrá….



2 megjegyzés:

Ann írta...

Kerék :(
Idézés... most mondjam, hogy mit vártál? :S
Virág :DDDDDD

buddy írta...

Idézés: Hogy mit vártam...?
Azt, hogy kirónak egy 20-30 ezres bírságot, amit jól kifizetek, oszt mehetek Isten hírivel. Mindezt a következőkre alapozva:

- az eljáró rendőr pontosanezt irányozta elő, amikor felvette a jegyzőkönyvet

-Van már tapasztalatom, tekintve, hogy 1990 április 20-a óta vezetek :)) és a jelenlegi kocsi a 24. :-o

- Az új szabályzás, miszerint az autó tulajdonosát terheli az anyagi felelősség,(ami megindokolhatná Verbéna beidézését) idén május 1-től érvényes, viszont az én szabálysértésem április 8-án volt.

-Javíthatatlan optimista vagyok :DDDDDDD