2008. május 23., péntek

válaszlevél

a válaszom, ma fél négykor.

"
Tisztelt Mné!
A kedves kolleganőjét szeretném itt idézni, aki helyretett egy hónapja, hogy "csak van telefonunk..".. szóval csak van telefonja a kedves munkatársának is, aki esetleg képes felmérni, hogy mikorra érkezik meg még vidékebbre. (mint tudjuk P is vidék)
Fél négy van. Ez a tipikus magyar mentalitás, reklamálni mer a fogyasztó.. jól keresztbe teszünk neki. Elég sok negatív véleményt olvastam már az Önök szervizéről.. hihetetlen, hogy nincs konkurrenciájuk, és hihetetlen, hogy a műszaki termékek forgalmazói nem találnak mást ebben a megyében, aki megszabadítaná Önöket ezektől az ügyfelektől (tőlem pl.)
A türelmem sajnos elfogyott.
És itt szeretném felhívni a figyelmét arra, ha a véletlen úgy hozná, hogy -teszem azt- a munkatársának lerobbanna a kocsija és így képtelen lenne a kiszállításra, úgy én magam viszem el a szennyesünket Önökhöz és borítom a pultjukra. (amúgyis arra van dolgom: a helyi boltok bezártak, így kénytelen vagyok P-n elintézni a bevásárlást.)
VV"

Rohadt dühös vagyok. Persze ezt is elküldtem forgalmazónak, bp-i főszerviznek.. de basszus, péntek délután van.. és mint tudjuk, Magyarországon pénteken még a fű sem nő.

2 megjegyzés:

Ann írta...

Most akko' mivaaa'??? Jól értem, hogy nem értek oda, mert eltévedtek Bp és P vagy P és V vagy mittoménmi és mittoménmi között?
Grrrrrrrrrrrr

verbena írta...

az: grrr. Én már csak erre vagyok képes.