2008. május 5., hétfő

anya-nap

No, igen, ma volt az anyák-napi ünnepség a suliban. Az itteni szokás az, hogy a kórus és az alsó tagozat közösen csinál egy műsort az anyáknak, nagyanyáknak.
Nekem ez nagyon tetszett, főként amiatt, mert mikor már egynél több gyerekem járt suliba, nem győztem szétszakadni ilyenkor (is). A műsor rendszerint max. egy órás, kibírható.
Jancsiék egy-egy rövid verset mondtak, Kariék verset is mondtak és egy mini darabot is előadtak.
Buddy kissé cinikusra sikeredett megjegyzése -bár találó, mégis tulképpen engem most kevésbé zavart ez a faramuci virágadásos dolog. (Igaz, tavaly és azelőtt bevittek 100-150 forintot és mindenki egyforma virágot adott az anyukájának. Idén, úgy tűnik, valaki más szervezte a dolgot.)

Az itthoni anyák napja pedig azzal kezdődik -amióta itt lakunk-, hogy hajnalban valamikor a gyerekek elosonnak itthonról, és innen-onnan szednek virágot.
Idén kaptam orgonát, íriszt, a kisfiúktól vadgesztenyefa virágját :P, és mindig rajzolnak valamit, ill. Karitól rendszerint egy verset is kapok.
A férjuram pedig megpucolta az ablakokat. :D


(az asztalon van egy husángszerű fa.. annak a története az, hogy egyszer pucoltak egy faágat a srácok, és én nagyon fellelkesültem, és az egyik virágomnak az lett a karója. No, innentől kezdve mindig kapok pucolt ágat, mert én azt nagyon szeretem. :D Ezen az ágon pár kedves sor is van, és mindőjük neve. )


Egy rajzot teszek ide a sok közül, ez Karié: (kiteszem oldalra is, olyan aranyos)



3 megjegyzés:

Ann írta...

(Nem teccenek kölcsönadni a férjurat??? ;) )

vero írta...

Jaaaaaaaaaajjj, annyira szép! Úgy szeretnéhhhééék nagy családot, csak "chicken-shit" vagyok hozzá!!!

:DDD

verbena írta...

Ann, :P ;)

Vero, ne mongyámá ilyet magadra!! Mert elfenekellek. (Ha már a nővéred vagyok.. :P )