2008. január 8., kedd

ötösben

Érdekesen alakult a mai napunk.. Buddy pesten, de elvitte magával Hannust és Tomit is. Már jól vannak, de hivatalosan még itthon vannak, így azt találtuk ki, hogy biztosan örülnének neki, csak az Apuval lennének tizensok órán keresztül.
Reggel úgy mentek el, hogy mi még aludtunk, így csak levélben és később telefonon értekeztünk.
Az irodában ma nem volt sok teendő, ami most nem is nagy baj, a 4 kisebbel a hátam mögött nem egyszerű dolgozni.

Anyámmal bár folytatódik a negédes bájolgás, ami eléggé siralmas, ettől függetlenül ma jófej voltam, mert utánajártam neki, hogy mennyibe kerülne egy vonalas telefon és hozzá a net, letelefonáltam, sőt a nevében még az onlájn rendelést is leadtam. (itt ült persze, de általában ezeket a telefonálós, levelezős dolgokat a nyakamba sózza "Te úgyis olyan rutinooos vagy" felkiáltással. ehh.)
Ez is a megállapodásunk része, hogy amiben csak lehet, elkülönülünk egymástól, így az interneten sem osztozunk január elsétől.

Ebédre szilvásgombócot főztünk, majd kimentünk a közeli parkba. Hihetetlen jól esett mindenkinek a majd' egy hetes kényszerű szobafogság után a kimozdulás. (titkon reménykedek abban, hogy este hamar sikerül elaltatnom őket) A domboldal még tök havas, jeges volt, így még egy háromnegyedórás csúszkálás is belefért.
Úgy tűnik, hogy én is felpörögtem, mert nagy svunggal leszedtük a gyerekekkel a karácsonyfát (időszerű volt, de eddig úgy voltam, hogy .. ráérünk arra még.. ), kitakarítottam a nappalit és még a kanapék új ruciját is sikerült felhúzni rájuk.
Amennyire tegnap tartottam a mai naptól, olyannyira jól sült el.

Estére meg kapok pizzát Buddytól, mert megérdemlem. :P
Állítólag. :DDD

Nincsenek megjegyzések: