2008. január 24., csütörtök

narancsos-gesztenyés süti

Buddy írta, hogy a 7végén új sütivel kísérleteztem, az alapötlet a nl-ből jött, de természetesen :PP átvariáltam. A tiramisu-nál már bejött a babapiskóta, évek óta van egy babasütink is, az is babapiskótás, csak csoki-vaníliapudinggal van felváltva megkenve, pár órás állás után, tejszínhabbal isteni. Igazi gyerekzsúrra való süti AZ.

EZ pedig így sikerült:


Hozzávalók 10-14 főre:
  • 4 csomag babapiskóta
  • 8-9 darab narancs
  • 1 kg gesztenyemassza
  • 8 dl tejszín
  • 2 cs. vaniliáscukor
  • kb. 20 deka porcukor
  • kakaópor a szóráshoz
  • kevés rum (elhagyható)
4 narancs levét kifacsartam (ha van otthon, elbírja a narancslikőrt, nekünk ilyenünk nincs. :P ) 4 darabot megpucoltam, szeletekre szedtem, és apró darabkákra vágtam.
A gesztenyemasszát, 2 deci tejszínnel és egy kevés rummal összekevertem, a maradék tejszínt a porcukorral és a vaniliás cukorral kemény habbá vertem, majd óvatosan hozzákevertem a gesztenyemasszához.
A babapiskótákat a kifacsart narancslébe mártottam és négyszögletes üvegedénybe raktam. A tetejére a krém felét tettem, megszórtam narancsdarabokkal, majd újra kezdtem: babapiskóta, geszetenyekrém.. Ezután jól megszórtam kakaóporral, és végül a maradék narancsfilét is rátettem. Pár órát hűtőben tartjuk, majd kockákra vágva tálalható.

Nincsenek megjegyzések: