2007. december 16., vasárnap

mindenféle

A hétvégén vendégeink voltak, a nővéremék, a két legkisebb gyerekükkel, a 2 éves Bercivel és az 5 hónapos Marcival.

Kissé féltem attól, hogy a mi másfél évesünk és az ő nagyfiuk majd nem jönnek ki jól, a múltkor (nyár végén) ui. sokat hadakozott Berci Benivel.

De nagyon jól sült el a hétvégénk, a két MenőManó együtt autózott, babáztak és rosszalkodtak.

A kisbaba egy tünemény volt, hangja alig, állandóan mosolygott, kézről-kézre járt. Kibabázta magát mindenki.

Nem nálunk aludtak, hanem a helyi panzióban, így este még bele tudtam kukkantani a Csillag születik-be.


Nagyon drukkolok a kis népdal énekes fiúcskának. (igaz, nem szavazok rá, ui. nem hiszek ebben az esemes küldözgetős szavazásban. Én egy összeesküvés gyártó kisiparos vagyok: sejtéseim szerint előre lemeccselt dolgok ezek.) Olyan jó hallgatni, főleg a mai világban.. ritka, hogy egy 12 éves fiú ilyesmivel foglalatoskodjon.

No, a végén az amúgy is antipatikus valamilyen Andreának, -zsűrinéni- sikerült felbosszantani.. ahogy és amilyen lekezelően tud beszélni, és már előre mosta, hogy ez egy felnőtt játék, tessék elfogadni, ha a gyerekek nem kerülnek a döntőbe.. No, mindegy, hányadék egy nő, a hangot is leveszem legközelebb, ha ő beszél. :PP

De örömömre, az amúgy kiesésre álló fiúcska, bejutott. :D


Lassan 3 napja hull a hó, amit nagyon élveznek a gyerekek (2 váltás ruhájuk van, amíg az egyik szárad, addig használják a másikat. No kérem, Jancsi és Marci kedvence a „Superman”-ezés..nekifutnak a dombunkon, hasra vágódnak, és úgy csúsznak le a domboldalon. Vagy legurulnak, mint egy lavina.. :OO) Már délelőtt, reggeli után rögtön kimentek, így addig bedagasztottam az ebédhez a tésztát. Istentelen sok pizzát sütöttem, majd miután elmentek a tesómék, meg csináltam a díszítést a kalácsokra.

Nem vagyok a régi: vacak lett, az egyik zacsi cukrostrutyit a földhöz is csaptam dühömben.. (ccc), szóval sok lett az art-mézeskalács idén. :PPP


Észrevettem a port.hu-n, hogy ma (qrva későn) adják le azt a filmet, amit már nagyon régóta meg akartam nézni: a Transamerikát.

Felicity Huffman a főszereplő, akit igen megkedveltem a Született feleségekben, a történet is érdekesnek ígérkezik. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: