2007. december 2., vasárnap

2005. július

5.
Emese nap van. Jóbarátunk Emese lányát Marci sms-nek hívja, Jancsi meg mms-nek.. modern kor gyermeke. LOL

Amúgy Jancsi nagy névújító. Nándor-Lámbor (a lamborghini-ből) és még régről a Harry Potter-helikopter.

6.
Úgy tűnik a gyerekeink mostanra váltak igazán helyiekké. (vagy törték be a falusi gyerekeket ).Tavaly soha senkivel nem tudtak játszani, csak ők lógtak a játszón. Idén pedig: hol a játszón vannak, hol csatangolnak a környéken, hol pedig a kertünk zsong a sok kölöktől.
Ennek tökre örülök, mert végre igazán jól érzik magukat.

11.
Ma vendégeink jönnek, grillezni szerettünk volna, erre egész éjjel szakadt az eső.

Remélem, hogy a jelenlegi szikrázó napsütés egész nap tartani fog. (az időjósok szerint nem)


Akkora eső esett, meg borsónyi jegek. A szomszéd falvak elúsztak. A húst megsütöttem serpenyőben.

12.
Nehéz éjszakánk volt: Marcit is elkapta a hasmenés, persze hajnali 2-től, de közben sikoltozott, mert nagyon görcsölt a hasa. 4 óra után lecsendesedett, addig 3* "kakilt", (ill. ahogy ő mondta: "csak pú"), így mostanáig aludt. Azt hiszem, adok neki széntablettát, hátha jobban lesz tőle. Nagyon örülnék, mert holnap megyünk Bp.-re, senkinek nem lenne jó, ha szegény végig f*sná az utat.

Hetek óta nem voltam kosarazni (a szívem miatt) ma rászántam magam, elvégre nincs az a fullasztó meleg. Elmentem, bemelegítés, majd egy jó fél órás aktív játékot követően "visszafogtam" magam, oly'annyira, hogy egy rossz mozdulattól kibicsaklott a bokám. Persze a vacak. Éreztem, hogy kimozdult, majd vissza. Sajnos a tavalyi ínszakadás után kinyúltak, így ez "benne van", de megijedtem nagyon. Elsántikáltam a kocsiig, majd épp kanyarodok ki a parkolóból, mikor őrületes hascsikarás tört rám... Sántítva rohantam be a házba.. áááá. Most jegelem a bokámat (nincs nagy baj, csak egy kicsit meghúzódott), és egy kicsit iddogáltam, ilyenkor azért nagy segítség az aktív fertőtlenítés...

14.
Sajnáltatom magam egy kicsit: tegnap tul.képpen végighánytam a napot. Ami azért pikáns, mert -ha csak anyósékhoz mentünk volna, lemondjuk a bp.-i járatot- de üzleti ügyben kellett menni, és rám is szükség volt. Szóval sikerült valami jó kis vírus összeszednem.

Mára minden OK -12 órát aludtam!-, bár úgy érzem magam, mint akin átment az úthenger.
Remélem, hogy ennyivel megúsztuk. Marcinak szerencsére kutya baja van már.

A bokámat meg, azt hiszem, be fogom fáslizni, bár a doki azt mondta, hogy ne, mert elsorvadhat az izom, de gondolom, nem a heti 3*1 órás fáslizástól, hanem a non-stoptól.

ÉSSS SÜT A NAP!!

15.
Nagyszülők: mi kikaptuk azt a 4 embert, akik esélyesek a "leggenyóbb nagyszülő" címre.. 1. apám nem ismer a gyerekeimből majdnem 3-at. (Karit még látta egyszer) 2. anyámra lassan a kutyát sem merem rábízni, nem is értem, hogy hogyan sikerült életben maradnunk egy ilyen ember mellett.. Bizonyára szeretik az istenek.. finoman szólva elmebeteg. 3. Anyósék: úgy néz ki, hogy sikerült eladniuk a kőbányai lakásukat és teljesül a nagy álmuk: vidékre költöznek. Ki mit tenne egy ilyen helyzetben? Hol nézne házat? Az egyik fiatok K-n építkezik, a másik B-a költözött.. szerintem egyértelmű: vmelyik közelébe. Lévén öregek (60 felett vannak), és mindkét helyen vannak unokák. Anyósék konkrétan kikerestek egy helyet, ami mindkét falutól jóóóó messze van (Bb) és oda szándékoznak elköltözni. Deeee, már most számítanak Buddyra, hogy menjen nekik átalakítani a házat.. stb..stb. A pofám leszakadt egyébként. Mert a qrva anyját, ne akkor fakadjon sírva, amikor -utólag- megnézi a gyerekem bizijét, hanem üljön az első sorban, amikor bizonyítványt osztanak, vagy szaval az unoka. Persze ki akadnék, ha itt laknának ők is, de a gyerekek nagyon örülnének. Most még, mert kicsik, bár Hanna már lát dolgokat és kérdez... Egyébként soha nem aludt ott egynél több gyerek, ui. ők nem bírak el többel. De ez is két éve volt. Ezután azt mondtuk, hogy vagy együtt, vagy sehogy. Ez ugyanis nem segítség.


Mai napi záróesemény: Jancsi este 6-kor a kertben belelépett egy 3 és fél centis rozsdás szögbe. Tövig beleállt. Buddy szedte ki, én rohantam fel vele a dokihoz, kapott tetanuszt, most dunszt-kötésben van a lába. Remélem, hogy nem lesz egyéb szövődmény. Nemrég aludt el, persze már kutya baja, büszkén mutogatta a becsomagolt lábát, ill. a szuri helyét a fenekén.

Mi jöhet még????

17.
Itt ül egy önjelölt zseni (azaz a gyökér szomszédunk..), és boldogítja Buddy-t.. Hogy' szabaduljunk meg tőle??? Gondoltam, ráhányok egyet az asztalra, de ezt még az sem hatná meg. Komolyan: botrány a manus! Konkrétan nem tudjuk hogyan kitenni, osztja az észt, miközben olyan sötét, mint a döngölt föld. HELP!

pár gyöngyszemet megosztanék, amit a mi asztalos-informatikus (!!!) szomszédunk mondott:
shareware-program: szerver-program (ez a kedvencem)
azért nem telepíti fel az xp-t, mert vannak olyan programjai, amik csak 98 alatt futnak. Ekkor megmutatta Buddy neki, hogy hogyan tudja a programot xp-n belül, úgy futtatni, hogy a futtatási körny. a windows előző oprendszereit szimulálja., ( ja, és Buddy nem informatikus..:DD)

18.
Most értünk haza a vásárlásból, egyszerűen napközben nem lehetett megmaradni, akkora meleg volt. Ha minden igaz csak holnap lesz vacak idő, akkor szerdán valszeg elmegyünk egy kicsit a Balcsihoz.

Néztem a környék strand-árait, még talán a p-i hullámfürdő az, ami megfizethető (felnőtt 650 Ft, gyerek 350) 5 medencés..csak állandóan tele van. Én meg nem vagyok oda a nyomorgásért. (persze ki igen?)

Jancsi pedig remekül van! 2 éjjel dunsztkötést raktam rá, napközben többször jegeltem neki a lábát, de mostanra már el is felejtette. Oly'annyira, hogy tegnap ismét rá kellett szólnunk, hogy vegyen szandált fel. (mivel rettentő nagy kertünk van, van olyan rész, ahol csak nyírjuk a füvet, de előfordulhatnak bizony szögek, meg mittom én még mik...)

20.
Nagyon jól sikerült a napunk: voltunk fürdeni a Balcsin, játszótereztünk egy nagyot Földváron, fagyiztunk egy jót Tamásiban... nekem majd' leragadnak a szemeim, hullafáradt vagyok, a gyerekeim meg kint rodeóznak még a kertben. Hihetetlen, mennyi energiájuk van!

21.
16.-án megjelen angolul az új Harry Potter könyv, a magyar kiadás februárban jelenik meg.. itt jön a "szakmázás", azaz, mi tart több, mint fél évig? Merthogy Buddy gondolt egy nagyot és privátilag lefordítja a srácoknak.. számításai szerint kb. 60 nap alatt kész lesz, de persze az én lektorálásom
:DD után olvashatják.

26.
Csütörtökön szervizbe vittük a fényképezőnket, mert elromlott. Ma telefonáltak, hogy kapunk egy másik (jobb) félét, és újabb egy év garanciával startol. Háát, nem kellett nagyon kéretni. (okt.-ig volt garanciális az előző.)

Ma megkaptam a visszaigazolást a balatoni nyaralóra küldött foglaló beérkeztéről.. szóval most már tuti, hogy mienk és mehetünk.

27.
Errefelé elég sok róka van. A szomszéd múltkor úgy berúgott, hogy elfelejtette elzárni este a tyúkjait és reggelre a 36 állatból 5-6 maradt...

De nekem a nagy kedvenceim a borzok: bár nem itt élnek, hanem a falu határában, de olyan murisak.

28.
Tegnap elegünk lett a melegből és 1-kor elindultunk a Balatonra, este 7-ig maradtunk.

Nincsenek megjegyzések: