2007. december 11., kedd

megy ez..

Vhogy most jó csillagzat alatt állunk.. mennek a dolgok, szépen a maguk útján. Melódia jön, (épp most megint..), az anyámmal is sikerült a fő irányvonalat tisztázni.. (külön öröm, hogy úgy voltam képes alakítani a dolgokat, hogy
  • úgy tűnjön, az ő ötlete az, ami..
  • vita nélkül
  • mindannyian azt kapjuk, amit megérdemlünk.)
Szóval most jó. A kosarazás is sokat segít, kimegy egy csomó feszültség belőlem. És csak a nagy gyerekeimmel vagyok, heti 3szor egy órát. Bár túl sokat ugye nem beszélgetünk, de látom, hogy ők is szeretik, és örömmel jönnek.
Úgy csináljuk azokat a napokat, hogy 6-ig megfürdetem a kisfiúkat, fél 7-ig vacsiztatom őket (OK, ma Buddy fejezte be.. de iszonyat rohanás volt a mai nap.) Aztán Kari és a fiúk játszanak, Buddy pedig megpróbálja Beni urat elaltatni.

Ma gáz nélkül volt az egész falu, vmi átalakítást csináltak a vezetéken. Igen, december közepén. Emiatt nem volt suli-ovi. Tegnap lefőztem a mai kaját is, így mikróban melegítettünk ebédet. Este 6-ig ígérték a gáztalanságot. Fél 7-kor felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ehhhemmmm.. Egy enervált faszi közölte, hogy nyomjuk meg a kék gombot, mert már órák óta van gáz. Mondom, kicsicsillag..milyen KÉK gombot..??.. van konvektorunk, tűzhelyünk..azon nincs kék gomb. Hát a nyomásszabályzón. Különben is írták, hogy ezt kell csinálni majd.
Hol is..?
A d.naplóban..
Ahha.. én nem olvasom azt az újságot amúgy, és gondolom nem ez lenne a lakosság tájékoztatásának az útja..talán.
Egy biztos: a szerződésünkben nincs, hogy AZT az újságot kell olvasni, hogy tudjunk mit is üzen a naaaagy EON.
(jah, és a vicc, hogy a nyomásszabályzónkon FEKETE elforgatható gomb van.. :DD )

1 megjegyzés:

vero írta...

Örülök, hogy rendeződnek a dolgok!! Az EON meg, grrrrr...