2007. december 4., kedd

egy igen bosszús nap története

Ma ritka szar napunk volt.. összességében nem is tudom, hogy miért, de mostanra olyan vagyok, mint egy túlhúzott órarugó. :/
Kezdődött azzal, hogy a délelőtt rádöbbentem, hogy bár az elmúlt 10ensok hónapban rendszeresen a 2. munkanapon lesz pénzem, ebben a hónapban nem így van. Így az, amik miatt tegnap-tegnapelőtt éjfélig fentmaradtunk: magyarul karácsonyi lista tervezése, kivitelezése, főként logisztikailag, teljes átvariálást igényelt. Ez azért bosszantó, mert a nagyobb városok 30-40 km-re vannak, nem mindennap ugrálunk le. És ma mennünk kellett amúgyis.. a fogszabishoz...:
Adva van egy nő, a DOKTORNŐ, akkora arccal, hogy ihaj.. és a MINDENHATÓ asszisztens. 2 éve járunk oda, szinte mindig felbosszantanak. A drnő azzal, hogy össze-vissza beszél, hogy primadonna, ha nincs kedve, aznap nem csinálja meg azt, ami miatt berendelt. (80 km, egy nap hiányzás a suliból..semmiség, tényleg.)
Az Asszisztens pedig..: kotnyeles, okoskodó és tenyérbemászó.
2 hónapja jutottunk el oda, hogy Tomi is végre megkapta a fogszabályzót. A fixet. Tomi közgyógyos. Akinek van kgy-a, annak jár az ingyenes fogszabályzó készülék. Akkor az asszisztens azt mondta, hogy bizonyítsam be, hogy ez így van. Mivel másképp nem tudtam, felhívtam az adott megyei OEP-et, és segítséget kértem, hogy miként is tudnám ezt megtenni. Egy főorvossal beszéltem, aki elmondta, hogy ez nem az én dolgom, a drnőnek KELL tudnia és alkalmaznia a rá vonatkozó egészségügyi törvényeket. Felkereste a drnőt, és számonkérte.
Igen ám.. de a drnő szerint az közgyógy által előírt alapanyagok vacakok, és ŐŐŐ olyannal nem dolgozik..fizessünk pluszba. OK. (halk megjegyzés: NEM tudom, hogy mit és milyen anyagot tett be a gyerek szájába, lehet, hogy az általa vacaknak titulált anyagot, merthogy: Hanna -szintén zenész- mind2 gyűrűje alul eltört(!), Tomi egyik brekettje leesett, és az egyik ív is elhajlott.. )
Hannának egy éve van, a kezdeti 16000 ft óta fizettünk 6*4000-et még, Tomiéra 3000-et fizettünk, 2*4000-et, és most közölte, hogy akkor 9000-et ismét fizessünk. (Hannának a lassan szokásosnak mondható 4000.et kell csak)
Na szóval, ma csak kitettük a gyerekeket, hogy azidő alatt bevásároljunk.
Mikor felszedtük őket a rendelő előtt, felháborodva mesélik, hogy:
  • nem használt MEGINT gumikesztűt
  • Tominak vérzett az ínye, és lecseszte, hogy ez itt nem szájsebészet, hogy ússzon minden a vérben
  • miközben Tomi szájában matatott egy fogóval, az ott lévő beszállítójának mesélte, hogy azért tört el az a szájterpesz, merthogy bedühödött az egyik gyerekre, és erősebben nyúlt hozzá. (Tomi kissé bepánikolt.. GRRR!)
  • Az asszisztensnő közben látványosan átlapozta az ellenőrzőiket, és elemezte is. (jól ráb**hatott: kitűnő mind2 gyerek.. najó, van fejenként 2-3 négyesük.)
  • Tamásnak volt egy kis kajamaradék 2 brekett között (evett, és enm jól öblítette ki a száját), és ez ő szerinte súlyos hiba (pirossal beírták, hogy FOGMOSÁS! ) , ami lehet, hogy az, DE ezekután közölte vele, hogy biztos mindenben ilyen felelőtlen (!!) és látszik rajta, hogy olyan trehány fajta. BASSSZ!! (nos a gyerekeim mosnak fogat, tudom, látom, sőt ellenőrizni is szoktam őket.. lepedéket igen régen találtam a fogukon, fogmosás után)
Nakéremszépen: EZ volt az a pont, mikor az addig is dühtől fortyogó uramat úgy kellett visszatartani, hogy NE menjünk vissza.
Hanem szépen elpostázom a pénzeket, és panaszt emelek ellene. Egyrészt az anyagiak miatt: sosem kaptunk számlát, nincs semmi papírom arról, hogy a beépített anyagok azok az xwdr-230-as (hasraütöttem) anyag, aminek a bekerülése ennyi és ennyi. Másrész, hogy merészeli, hogy így bánjon gyerekekkel.

Aztán: délután meg szoktam engedni, hogy Jancsi és Marci megnézzék a minimaxon a Thomast. Bekapcsoltam nekik, és épp előtte egy új gyerekegyüttes klipjét, -ami egy mix a számaikból- mutatták be, a Rosszcsontokat..Anyám!! Olyan szövegek, hogy a papucs leesett a lábamról..:OO
PÉLDÁUL:
"Rég ott kéne lenned, és bejglit kéne enned,
de csomagolsz, míg nem vagy kész.
A nagyfater kint horkol,
kidőlt már rég a bortól,
és percenként anyád benéz."
VAGY:
"Nem írom meg a házit,
de királyul csetelek,
a Play Station-nel bárkit
bármikor leverek.
Anyu sem érti, apu sem érti,
de ugyanazt fújják, a szöveg a régi,"
ÉS:
" És gyűltek szépena hájhegyek,
s már csak úgy hívtak:
dagadék gyerek.
De most végre én is teszek érte már,
s fogyaszt, mint állat,
egy fitness sztár"
NO MÉG:
"Fújtam a gyertyát, s felborult,
a marcipánra dőlt.
Apu ettől jól kiborult,
s bedobott még egy sört."
ÉS MÉÉÉG:
" Egy éve már
nézem, fűzöm őt.
Lesz-e smár
kint a ház mögött?
Nézz le rám,
kérlek, istenem,
hogy délután
végre megtegyem"

Huhh, mindezt egy GYEREKcsatornának álcázott valamin, amit átlag 5-8 évesek néznek.. HOL VAN ILYENKOR AZ ORTT???
Mert mi persze addig lenémítottuk a tv-t, elmondtuk a gyerekeinknek, hogy ezek mennyire buta szövegek.. de tudható, hogy nincs minden gyerek mellett "minimaxozás" közben az anyja-apja, hogy lássa/hallja, hogy már most, ilyen kiskorban milyen szinten sulykolják a gyerekekbe a sztereotíp dumákat, természetesen ismert, fülbemászó dallamra.

Nos, nem volt a kedvenc napom a mai.

1 megjegyzés:

vero írta...

A doki nem semmi: a jó ... anyját!! Én is bepanaszolnám!!!
Minimax: szörnyű, én egyszer a vasárnap reggeli VÁMPÍROS mesén akadtam ki. Résen kell lenni...