2007. december 14., péntek

készülődés 2.

Ma hó várta a családot. Nem volt nagy, de olyan télszaga lett mindennek, amit imádok.
Délelőtt Benivel kóboroltunk egy kicsit a -neki bokáig érő :PP- hóban, és ragyogó napsütésben.
Amennyire félt novemberben a hótól, úgy lelkesedik mostanra érte. Haláli amúgy, amíg öltöztetem jajgat, komolyan: "Jajjj, jajjj" :D És nyög persze. A kesztyűt már hagyja, hogy ráadjam, pedig azt sem tűrte magán sokáig.
Amint kilépünk vele az ajtón: HÓÓÓ felkiáltással, trappol ezerrel.

Egy körül újra rákezdett a havazás, azóta is kisebb-nagyobb megszakításokkal esik szakad.
Délelőtt megcsináltam a mézeskalács tésztáját, hogy majd délután kiszúrjuk, kisütjük. Benit elaltatta Tomi, majd nekiálltunk, egy darabig nagyon nagy segítségeim voltak, de a havazás győzött. :DDD 4-re az összes gyerek kint volt a kertben, és csak 6 után jöttek be.
Így Buddy, Hanna és én fejeztük be a mézeskalács gyártást (díszítés majd este, ha elaludtak az aprótalpúak), és mivel jó felnőttek voltunk egész héten, csináltam egy isteni forralt bort magunknak. (sangria, sok cukor, fűszerek, narancs facsart leve, narancs szeletek, és citromkarika.. hmmm. )

Az én-féle mézeskalácsnak sajnos nincs "gyökere", azaz nem a Nagyimtól/Anyámtól tanultam, ők asszem sosem csináltak ilyet. Én is csak pár éve vállalkoztam rá, addigra hittem el, hogy tudok főzni/sütni. :D
Idén majd' 2 kiló lisztből csináltam, mert igen hamar el szokott fogyni. (holnap jönnek a nővéremék vendégségbe->meg kell vmivel kínálni őket, kosaras kollegáknak is szoktam vmi apróságot vinni a karácsony előtti utolsó edzésre.. )

Kiegészítés 21:45-kor, képekben a mai nap.


A díszítés meg marad máskorra.. elfáradtam mára.

1 megjegyzés:

vero írta...

Tomi és Beni Aaaaaaaaaa <3 :)