2008. március 19., szerda

qi-gong

Qi gong....meg akartam keresni a neten, le van-e valahol rajzolva az a fajta, amit mi csinálunk....de nem találtam...találtam viszont mást....: ) Annak idején egy bizonyos Dr Wu Bin Jian tartotta az előadásokat, amiken én nem minden esetben, de sokszor részt vehettem. Annál a résznél nem voltam ott sajnos, amikor a prof egy láthatatlan harangot vont a teste köré, a hallgatóság pedig pénzzel próbálta megdobni, de a láthatatlan harangról visszapattantak az érmék. Akkor sem voltam ott, mikor a 220 V váltófeszültségbe nyúlt bele....de megtette...
Na...szóval van még mit tanulnunk az energiákról, amik bennünk és a világban vannak...az biztos...watch this:


1 megjegyzés:

Ann írta...

Nagyon érdekes (már amit értettem belőle, de a hiba az én készülékemben van :P), köszi :)