2008. március 5., szerda

Mi lesz velem a kardom nélkül...?

Az én életem már több, mint 15 éve a harcról szól. Harcoltam a szüleimmel, a szerelmemért. Aztán harcoltam a családommal a házasságomért. És a gyerekeimért. Aztán harcoltam a társadalommal a választásomért, a döntéseimért. És azóta is harcolok a mindennapokért. Tárgyakért, eszmékért, elvekért….pénzért, természetesen.

Elmondhatom, hogy a harcaink, a döntések, amiket meghozunk, a munka, ami végzünk, a Terv, amin agyalunk..az mind-mind azért van, hogy jobb legyen. Elsősorban anyagilag. Jobb kocsi, szebb ruha, jobb életkörülmények, gyorsabb számítógép, szebb kert, élhetőbb élet. Ez motivál, ez lebeg körülöttem.

Amit akarunk, hogy létrehozzunk egy könnyebb, jobb életet magunknak, az világos, és egyértelmű. Nagyszerű cél, magasztos, kristálytiszta, és átlátható. De mi van, ha megcsináljuk..? Ha már nem kell a kard? Ha nem motiválnak a mindennapok? Persze ez most távoli, sokszor egész hihetetlen állapot. De hiszek benne, hogy elérkezik majd. És nagyon remélem, hogy nem éljük meg rosszul…

2 megjegyzés:

Ann írta...

Majd felteszed a falra és a kandalló mellől a hintaszékedből nézegeted ;)

Amúgy meg, ha szükséged van A kardra vagy EGY kardra, úgyis találsz magadnak...

buddy írta...

:D
Ott a pont ...:D