2008. március 20., csütörtök

ez meg az

Kedden eljött hozzánk Buddy fórumtársnője, akit már megemlítettem nemrég.
Nagyon vártuk őket (a 14 éves fiával jött), mindketten szeretjük M-t és a gyerekek is nagyon jól elvannak egymással. Tomi megtanította Petyát pókerezni, körbehurcolták a "birtokon": kutyát dögönyöztek, fociztak, a kisfiúkkal játszottak, de a szemerkélő eső sem zavarta őket: lementek a pincébe. Buddy olasz tésztát főzött, én tiramisu-t csináltam, ami mellett egy csomót beszélgettünk, többek közt a terveinkről, aztán az iskolákról (ő tanárnő), gyerekekről.. kár, hogy hamar menniük kellett. :(

Aznap este volt Hannus hangversenye (ami azért volt most más, mint a többi, mert erre csak a jól haladó növendékeket hívták meg: a suli kitűnő minősítést kapott, és így ünnepeltek.) No, szóval csak Kari és én mentünk el, mert Beni és Marci megest belázasodtak, és Buddy vállalta be a betegápolást.
A koncert fél 5-kor kezdődött, és fél nyolc után lett vége. A felépítése jó lehetett volna, mert az első felében voltak az egyéni fellépők, és a végében a kül.féle formációk: quartettek, együttesek. (pl. fellépett egy srác, aki marimbázott.. ciki, de asse tudtam, hogy az milyen hangszer. :/ ) Csakhogy egy-egy együttes olyan vacak produkciót mutatott, hogy én kértem elnézést.. A gitáregyüttes egy borzalom volt, az ütősegyüttest ha még fél percig kellett volna hallgatni, felsikítok.. de a szaxofon-quartett SZUPER dolgot mutatott, és ők voltak az utolsók..
szóval összegezve: Hanna és B. négykezese remek volt, nem hibáztak, a Lányomnak nagyon jól állt a fényes, fekete zongora :P és a koncert is jó volt.

Mára a betegek is jobban vannak, csak taknyosak kissé. Felkészültünk a Húsvétra, vettünk mindenféle finomat, ki akarok próbálni egy új sütit.. elkezdődött a tavaszi szünet, meg talán az idő is jó lesz ezen a pár napon.

3 megjegyzés:

Ann írta...

Gratulálok a fényes fekete zongorával való tökéletes páralkotáshoz ;) :P Najóóóvan, a játékhoz is :D

Örülök a kellemes fórumtársnős napnak :) Meg a húsvéti előkészületeknek is. Új sütiből kérünk - legalább fotót!
Nálunk nincs húsvét, úgyhogy semmi különös...

verbena írta...

:D Köszi.
Mi sem rajongunk a húsvétért, főleg én (tudod, lakótelepi gyerek voltam, boldog-boldogtalan becsöngetett), de mostanra úgy alakítottuk, hogy vasárnapra jön a Nyúl: kiskosárba-tálkába egy pár csoki és kész. Reggelire -mind2 nap- sonkás-főtt tojásos, friss zöldséges, friss kalácsos (idén baguette-s) terüljterülasztalkám.
A fiaink nem járnak locsolkodni, csak minket szoktak meglocsolni :P. Locsolkodók meg csak Karihoz jönnek, 2-3 oszttárs. És már tojást sem festünk a lányokkal, mióta Nagyok lettek.. (a locsolók kapnak csokitojást, sütit..)
Szóval nálunk sem igazán nagy húsvétolás van. :D

Ann írta...

Lakótelepi boldog-boldogtalan becsönget (ismerős) rulez és böáááááá!!!!