2008. március 30., vasárnap

Earthour és zöldgofri

Zöld gofri és az earthour

Verbéna alábbi beírásához kapcsolódva a magunk részéről tehát lekapcsoltunk minden fogyasztót ebben az időpontban (kivéve a hűtőszekrényt), gyertyát gyújtottunk, és beszélgettünk….a kicsik „kiütése” céljából meséltem egy sort, majd társasoztunk. Nagyon hangulatos volt, kicsit erszembe jutatta a gyerekkoromat, mikor kénytelenek voltunk hétfő esténként valami családi programot szervezni, lévén, hogy adásszünet volt :D…

A vacsi pedig gofri volt, a’la Hannus…és azt a meglepit találta ki, hogy az utolsó gofrikat zöld ételfestékkel megfestette (mármint a tésztát)…nos, ez annyira bejött, hogy előkerült a piros ételfesték is (ezek a különböző vad szülinapi tortakívánságok megvalósítási kísérleteiből maradtak…úgymint zöld puncstorta és tsai), amivel viszont a vaníliapudingot festettük meg. Nagyon mókás volt, rögtön emelkedett a normál gofri statusa pár fokot.


5 megjegyzés:

Ann írta...

Hehehe, tetszik a zöld goffri - bár nem biztos, hogy megenném :D:P
Mi is kikapcsoltunk, de nem telt ilyen hangulatosan: Hamma nagyon rosszul volt, hűtőfürdőztük... De nekünk is vannak képeink a sötétből :)

verbena írta...

Hátizé.. én azért megkóstoltam. :D Az ízén nem változtatott a szín.
Beni nagyon fel volt pörögve, állandóan el akarta fújni a gyertyát, és sikkantgatott nagyokat.
Hammának további jobbulát!

vero írta...

Zöld gofri :DD Én spenótra tippeltem, de nem nyertem. Vadul néz ki a lila-rózsaszín (:P) vanília pudlinggal!!! :DD

Ann írta...

Ott van a Vejó! - sikítja Godó nagy örömmel ...persze tudhatná, hogy ebben a topicban mást kéne sikítani :P De kékhajú nénit mégse mondhat :D

Ann írta...

Akartam már kérdezni, hogy mi újság a suliban Tomi ügyben? Még "beteg" vagy már konkrétan kivettétek?