2008. március 7., péntek

Jancsi

Ma 7 éve, hogy világra jött Jancsi.

7 éve.. március 6.-án már egész nap voltak fájásaim, össze-vissza. De nem akartunk idő előtt bemenni, ui. pár nappal azelőtt már volt egy éjszakánk, amit bent töltöttünk a szülőszobán, majd hajnalban hazamentünk. Kocsi nélkül, hajnalban taxira vadászni a kórház környékén.. és persze ott a csalódottság érzete.. na, nem ezt nem akartuk még egyszer.
Így vártunk egészen sokáig.
Estére a húgomat szerveztük be gyerekvigyázónak, közben aznap Tominak kiesett az első tejfoga, úgyhogy még a Fogtündér szerepet is a húgomra testáltuk.
Egy barátunk átjött este 9-re, ő fuvarozott be a kórházba, a szokásos rutinok után biztossá vált, hogy mi aznap már nem megyünk haza: "szülünk".
Fél 11 körül kerültem be a szülőszobára, és nagyon jó hangulatban voltunk. Üres volt a szülőszoba, jófej szülésznők voltak, Buddy is örült, hogy ma már végre.. szinte észre sem vettük, hogy miért is vagyunk ott. A fájások is egész elviselhetők voltak, egyszer azonban nagyon nem volt már jó sehol, semmi. És bár a "jóslatok" ("sztem meglesz éjfélre") nem jöttek be, de

2001. március 7.-én, 00:15-kor megszületett V. János Zalán, 3300 grammal és 55 centivel.

Ő volt az, akivel végig együtt lehettünk a 2 órás megfigyelés alatt, akivel olyan rooming-inben voltam, ahol csak ő és én.. 5 napot voltunk kórházban. Nem miattunk maradtunk ilyen sokáig, hanem otthon felütötte valami kórság a fejét, Buddy 39 fokos lázas volt, és a gyerekek is megbetegedtek.

Mára egy csuda érdeklődő, nyitott és jó humorú fiúcskává cseperedett. Buddy szerint ő az "én fajtám" azaz igazából ő az, aki rám hasonlít mindőjük közül. (én csak álmodoztam ekkora szempillákról, mint ami neki jutott.. :DDDD)



6 megjegyzés:

Ann írta...

Boldog születésnapot, Jancsi!!! :)

verbena írta...

Köszi Ann. :D
Suli után át is adom nekije. :D

vero írta...

Boldog szülinapot Jancsinak!!!! :)
Hosszú lesz a nap a suliban, érzésem szerint!! :D

vero írta...

Ui: Sztem Hannus is nagyon hasonlít rád, bár én csak képen láttam...:D

verbena írta...

Vero:D, köszi neked is.
Vitt kexet be a suliba, meg szokták ünnepelni, így azért gondolom hamarabb eltelik majd az a 4 óra. :D

IGen, Hannus is tényleg, de ő inkább most, kisgyerekként Buddy ill. anyósomra hasonlított.. :D :O

Ann írta...

Naaaa, kérünk egy új posztot az új kívánságoknak ;)