2008. március 25., kedd

Az ír csavargó

Eredetiben:





És velünk:

10 megjegyzés:

vero írta...

Taps-taps-taps!!! A másik 4? :DDDDD

buddy írta...

Köszi! :) Ugye, milyen cukik?

A másik négyet még nem tettem fel a jutyúbra...

buddy írta...

...Ja, és Shane Macgowan rulez! :DDDD

vero írta...

Hehhe, és jó a képed!! ;)

vero írta...

Nagyon cukik, Beni meg hogy ropja!!! :-))) (és apa is ott van, csak elbújt!!)

Márta írta...

Jobb, mint az eredeti! Élőben is szeretném egyszer hallani! Puszi:Márti

buddy írta...

Köszönöm!
Igen, elbújtam....egy Jabba jelmez mögé..kár hogy mindig viselem :))

Márti: Oké, egyszer összehozzuk! :)

vero írta...

Jabbának nincs is hangja, nem is tud zenélni, és ronda is,...szóval sántít a hasonlat! ;)

Ann írta...

Végre odajutottam, hogy hanggal meg tudtam nézni.
Először is csatlakozom a gratulálókhoz! :)
Apa is ráfért volna a képre, de meg volt mondva anyának, hogy eddig és ne tovább, mert különben... ;) A kezed azért tuti jól mozgott ;)
Beni + a lihegősök a végén :)))))))

***
Godóval együtt néztük:
- Ő kicoda?
- Beni.
- Az nem Beni, ő egy mászik ojdajon van.
:DDDDDD (Utalva a fórumra szvsz)

Ann írta...

Hmmm...ma már harmadszor kapom azon magam, hogy ülök a fotelban és ezt dúdolom... korábban sztem nem hallottam pedig.