2008. március 23., vasárnap

Citromos álom

Buddy hetekkel ezelőtt kinézett nekem egy receptet, mármint magának, hogy ő úúúúgy enne ilyet és persze nekem, hogy hát megcsinálhatnám.
Tegnap este megcsináltam, mára összeért és el is fogyott.. :D

Hozzávalók:
  • 2 csomag babapiskóta
  • 2 citrom (héja lereszelve, leve kifacsarva)
  • porcukor (ízlés szerint)
  • 1 nagy pohár tejföl
  • 0,5 l tejszín

A tejszínt keménny habbá felvertem, majd egy másik edényben a tejfölt, a porcukort, a citrom héját és levét összekevertem, majd bele a tejszínhab.
Egy hosszúkás tálba letettem egy sor babapiskótát, ráöntöttem a krém felét, majd még egy sor piskóta, és a tetejére a krém másik fele.
Bámilyen savanykás gyümölccsel tálalható.
Isteni finom, citromos, könnyű ... igazi nyári estékre való süti. :D



Amit legközelebb másképp csinálok:
először is a mennyiséget duplázom.. minimum. :D
Aztán van egy limoncello-s édesség, amit mindketten nagyon szeretünk, de nem sikerült rájönnöm, hogy miként is csinálhatják a süti krémjét. No, ez lesz az, HA.. a piskótákat meglocsolom egy kis limoncello-val.


Nincsenek megjegyzések: