2008. február 1., péntek

VÉNDIÁK



A Véndiák....igen.

Manapság sport-pubként működik. Persze nyilván ez sem igazi "pub"...csak olyan magyar, majmolós fajta....pfúúj, rosszindulatú, cinikus, szarkasztikus vagyok....és irigy....meg savanyú is, mint a szőlő meg az ecet :-)
Rég nem voltunk már arrafelé. De tisztán emlékszem pl. arra, amikor az anyáméktól két havi előre elkért zsebpénzemből nagy lazán megkérdeztem Verbénát, hogy mit iszik, és mikor nem kevésbé lazán azt mondta, hogy vörösboros kólát, akkor a guta kerülgetett, és azért nem ittam egész éjjel egy kólát sem, mert épp hogy ki tudtam fizetni az egyébként soha meg nem ivott vörösboros kólát :-)) Számolni már akkor is tudtam.....:DDD

Soknak tűnik a 16 év, de valójában nagyon kevés....kétségbeejtően az. Kevés....

1 megjegyzés:

verbena írta...

egyébként soha meg nem ivott vörösboros kólát
Na, de ha egyszer savanyú lőre volt az a bornak nem nevezhető valami??
És itt is sajnáááálom, hogy el(nem)ittam az összes pénzedet. :P :*