2008. február 18., hétfő

jó érzés

Én alapvetően egy önbizalomhiányos emberke vagyok.. "hála" a szüleimnek.
Persze sokat javultam az elmúlt évek alatt -hála Buddynak :D :-* - de még mindig sokszor van, hogy el-elbizonytalanodom magamban, hogy nem látom a pozitív tulajdonságaimat, csak a negatívokat. Minap Buddy egyik fórumtársnője elmesélte, hogy az agykontroll tanfolyamon tanulták a laboratóriumot, meg az elmetükre technikát.. (ez utóbbit próbáljuk használni mink is a nagy tervvel kapcsolatban. :P )
Szóval laboratórium és a fórumtársnő..: ugye kellenek tanácsadók, egy nő és egy férfi. És bár csak 3*, ha találkoztunk, de mesélte, hogy engem választott tanácsadónőjének. Huhh.
Ez annyira jól esik, hiszen én benne egy igen művelt és okos (és nagyon kedves) tanárnőt ismertem meg, és valahogy sosem gondoltam, hogy éééén lehetek majd neki bármiben is segítségére. Azt üzente, hogy ahogy nőre kellett gondolnia, én ugrottam be, ahogy a szőke fejemmel mosolygok.. és.. És most jó nekem.
Azt mondta, hogy a mosolyommal is gyógyítom.
(igaz, most tették le a telefont, és mondta, hogy kérdezett vmiről és én nem válaszoltam, szóval.. majd ma este én is rágyúrok az elmém kitárására. :P )

4 megjegyzés:

Ann írta...

Átérzem a boldogságodat :)
De elmondanád, hogy hogy működik ez?
(Oké, utána is olvashatok, de perpill semmi időm, mert megyünk el itthonról - szal ha segítesz... :)))) )

vero írta...

Elhiszem, hogy jó érzés, és örülök Neked!!!! :))))))

verbena írta...

Persze. :P (előre bocsájtom, hogy semelyikőnk -na jó anyós igen, Buddy tőle tanult el dolgokat :P - nem végzett agykontroll tanfolyamot, de hisszük, hogy az csak egy út a sok közül ahhoz, hogy felszabadítsuk az elménket..)
A laboratórium: ha alfában vagy, elképzelsz egy helyet, ahol szívesen dolgoznál, (műhely, labor, dolgozószoba), és képzeletben berendezed, bármit betehetsz, amire esetleg szükséged lehet a későbbiekben.
Kell választani 2 tanácsadót (általában egy nőt és egy férfit), akár elhunyt is lehet, akiknek adsz az értékítéletére, ők fognak neked segíteni a probémák leküzdésében, válaszolnak a kérdéseidre..stb.
Szóval csak vicc az utsó mondatom a posztomban, nekem nincs dolgom, a fórumtársnőnek kell vhogy ráhangolódnia a munkára.
Röviden vmi ilyesmi..

verbena írta...

Köszi nektek, tényleg feldob. :D