2008. február 26., kedd

hogy is van..

Írtam, hogy látjuk a cső végén a lyukat.. szóval azt úgy értettem, hogy bár Buddy egyik komoly üzleti ügye, ami hónapok óta húzódik, és attól reméltünk olyan pénzmagot, melyből megalapozhatjuk az elmenetelünket.. szóval az vhogy nem igazán alakul jól.

És mi meg nem olyan fajtából vagyunk, hogy csak úgy feladjuk a terveinket.

Előhúztuk a fiókból a B (meg C és D) terveket.. nos, komolyan megteszünk olyan lépéseket, melyek előrevisznek, hozunk áldozatokat (ilyet például: hogy valszeg az első hetek után munkát kell keresnem, míg a céges ügyeket el nem intézzük vagy eladunk olyan dolgot, amit -amúgy- nem terveztünk), és ha jól variálunk, akkor is reális esélyünk van arra, hogy idén elinduljunk.

Így érthető, ha már nem teljesen izgat fel, hogy miként is alakul a hiányzás a suliból pl.

5 megjegyzés:

Ann írta...

Még jó, hogy idén elindultok, én teljes nyugalomban vagyok efelől :)

verbena írta...

:DD
Köszi, bennünk még sok a kérdés ezügyben, de juszt is... ;)
Azon vagyunk pontosabban.. de ha meg mégsem, csak jövő tavaszra sikerülnek elvarrni a szálainkat, akkor jövő tavasz.

Ann írta...

Az már szerintem szinte mindegy, ha a végére egyszer kikerül a pont - azaz nemcsak hogy ott van a cső végén a lyuk, de a cső véges hosszúságú :P

vero írta...

Menni fog idén, ezer százalék!!! ;)

buddy írta...

Lányok, kösz a buzdítást ! :D