2008. február 19., kedd

suli

Nem is írtam, hogy tegnap végre sort kerítettem arra, hogy beszéljek Tomi ofőjével.
Elmondtam, hogy mit gondolok a dolgokról, hogy ez milyen inkorrekt viselkedés, panaszkodtam a fickóra sokat.. kért, hogy tegyek panaszt az igazgatónál.
Ezt viszont már határozottan visszautasítottam.
Előszöris ugye azt rebesgetik, hogy pont az asszonyka lesz szeptembertől az igazgató. Aztán akárhogy is van, én csak egy jöttment vagyok, és egyedül. Mert bár biztosan sokaknak nem tetszik a házaspárocska viselkedése, mindenki kussol, és csak sutyorog.
Hát kérem, én most nem akarok úttörő lenni.
(halkan megjegyzem, hogy ha meg sikerül idén elmennünk, akkor meg ki a retkes.. izét érdekli, hogy mi van a tanárúr/nővel. De ezt ugye nem mond(hat)tam, hogy anyám, ha jól mennek a dolgaink, úúúúgy elhúzunk innen, mint a vadlibák. :P)
Elmondtam az ofőnek, hogy ha gondolja mesélje el ő, hogy én mit mondtam, de bárhogyan is lesz (hacsak el nem takarodik ez a két ember a suliból-->álom) Tomi jövőre már nem akar idejárni.

2 megjegyzés:

Ann írta...

Naja.
Szóval azt is megmondtad, h jövőre nem akar idejárni...izé odajárni? Mit szólt?
Téged meg tényleg ne izgasson, mert nem érint ;)

verbena írta...

Igen, hogy EZEK után a gyerek nem szeretne már itt maradni..
Hát hápogott, ő egyrészt maga és az osztálya miatt, mert bhogy is van, Tomi a húzóerő, ő viszi előre a népet, miatta olvas/tanul egy csomó gyerek (szóval, h szte nem ciki, akkor OK.. :P ), de Tomi sincs fából, napi 3-4 órán át állni a szenyázások sarát.. elege lett.
És közben meg azért részemről ez egy burkolt fenyegetés is.. ui. ha másuttés másoknak nem is, de itt és most értékesek a gyerekeim. A frány a fejpénz.. a fránya gyereklétszám.. kisfalvak.. harc mindenkiért.. szóval van egy kis taktika is benne, mert ahol tudom elpanaszolom magam, előbb-utóbb célba ér, és lehet, hogy az önkormányzatban lesz vki, aki helyére billenti a dolgokat. Ui. épp 4 gyereket akarok majd innen kiemelni.. ;)