2008. február 6., szerda

talán...

Úgy tűnik talán lesz Marci köhögésére gyógyír. Már pánikrohamaim voltak, hogy valami nagy baja van, mert lassan másfél hónapja kínlódunk, hol elmúlik, hol előjön, hol belázasodik, hol meg kutyabaja.
Ma kapott köhögéscsillapítót (eddig a köptetőt kellett szednie, úgy tűnik átesett a doki a ló túloldalára..), és ventolint. Nem asztma.. hanem vmi asztmatikus izé. A sprayből 3-kor kapta meg az első puffokat, és kategóriákkal jobban lett. Megy a hideg, sós pára is.. jaj, remélem...
Jó lenne.. szegény annyira kivan már, éjjel sem tud aludni, tisztára összeesett szegénykém.
A farsangra elviszem vasárnap, mert szerencsére a köhögésen kívül már nincs semmi baja, és nagyon szeretné.

11 megjegyzés:

Ann írta...

Milyen éjszakátok volt?

verbena írta...

Köszi.. hát izé, jobb. Csak 3* kelt fel már, és 2-7-ig egyfolytában aludt.

Ann írta...

Ez jó hír :) Ha tud pihenni, gyorsabban gyógyul!

***
De tiszta szerencse, hogy ilyen profin értesz a gyógyításhoz, különben elkezelgetnék még ezzel azzal :S

verbena írta...

Tényleg az, ma napközben is sokkal kevesebbet köhög. De ha rákezdi.. tudod, ez az a fajta, ami ingerli a köhögést, és nincs már semmi, ami felszakadjon. Szóval ha elkezdi, most már legalább elég a sós pára.. eddig az sem segített igazán, csak tompított.

vero írta...

Jóhír, hogy jobban van!!
Ez a köhögés teljesen úgy hangzik, mint Ivcsijé, nem hagyja abba, aztán egy darabig semmi, megint nem hagyja abba...én is ma veszek ilyen salvust amit mondtál, du megyek rákszűrésre és ott a gyógyszertár pont.

Mi lesz Marci a farsangon végül is?
Most nem is tudom, vissza kell néznem, mert mintha írtad volna, de nem biztos -na, most ezt elküldöm és megnézem :P

vero írta...

Megnéztem, Jancsi volt a kisördög, szóval áll a kérdés, hogy Marci mi lesz farsangkor..

verbena írta...

kalóz. :P Ez extra fantáziadús, 2 éve vettük Jancsinak a jelmezt, a felkínált lehetőségekből Marci ezt választotta. :P Sok munkám nincs vele. :D

***
rákszűrés.. ne is mondd.. el kéne mennem vmikor.. de kihez és hova?? Ahol szültem, az megszűnt, az orvosom fogalmam sincs hova került.. itt meg nem ismerek senkit..:/

vero írta...

A kalóz az jóóó, azt szeretik a fiúk!!! :)))

***
Nőgyógy: hát ja, :SSS
Képzeld, amikor Ivcsit vittük ügyeletre hétfőn, tárcsáztam a gyerekügyeletet, nem vették fel :O
Felhívtam a tudakozót, adott egy számot, hívom, ügyelet bejelentketik, mondok a gyerekügyeletet kertesem: jaaa, az hétköznap NINCS!!
Vattaafak???? :OOO Levittük a felnőttre, de csak mert a Laci körzeti dokija volt az ügyeletes, különben nem tudom mi van hétköznap este/éjjel, dögöljünk meg??? :SSSS

vero írta...

Ja még annyi, hogy most magánrendelésre megyek, mert az ambuláns besétlás megszűnt, helyette időpontot lehet kérni, 3 hét múlva lenne is :OOOO
Sajnos én annyira nem látok előre, Laci munkabeosztása folyton változik, reményeim szerinte a munkahelye is... :DDD
Szóval most leszednek rólam 5 ruppót, hacsak nem többet. Ma arra mentem a fodrászhoz, valakik tüntettek a kórháznál, mondjuk azt nem láttam hogy miért, de sejtem...

verbena írta...

És vettem hozzá kőkemény 50 forintért szivacskardot. :P :P

***
Ezen a környéken eleve nincs gyerekügyelet..egyzser vittem be a kh gyerekosztályára az egyikőjüket, és mivel beutaló nélkül mentem (!) 1000 ft vizitdíjat kellett fizetni.
Merthát 1. hívjam ki az ügyeletet, kijön egy orvos..vmikor.. akinek a körzetében esetleg nincs gyerek..majd ha ő úgy ítéi meg, hogy szükséges a gyerek SZAKorvos, akor beutalót ad a kh gyerekosztályán lévő gyerekügyeletre.
Tudod.. elmehetnek.. az, ha meg én már gyerekügyeletben gondolkozok, majd biztosan arra várok, hogy kidöcögjön az orvos. Kocsi-oszt megyünk.
****
Na, miért tüntettek, kiderült?

vero írta...

Nem. De gondolom az eü "reform" ellen...

Ami az ügyeletet illeti gyalázat, komolyan :S:S

Szivacskard: LOL