2008. február 21., csütörtök

Mártonka


Marci ma 5 éves.
Komoly kor. Egy fél évtized.

A születése napja nagyjából előre tudott volt, erre a napra voltam kiírva Vele, és az orvosom azt mondta, ha úgy állnak a dolgok, akkor ne várjunk.
Csuda napok voltak akkoriban, hihetetlen nagy havak és hihetetlen hidegek, az utca egész mesebeli volt a nagy hókupacoktól, és a deresre fagyott fáktól-bokroktól.
Ebben az időben már írtam elég rendszeresen, így az előző napok is elég rendesen "dokumentálva" vannak.
A születése sok mindent megváltoztatott, főként bennem, másképp állok az életemhez, ahhoz, hogy dolgom van itt, Velük-Értük.

Nagyon nyitott fiúcska, tele jószándékkal, humorral, és olyan jó ránézni, ahogy nevet, örül a dolgoknak. Hihetetlen jó a képzelőereje, nagyon gyorsan fejlődik, tegnap ő olvasott mesét a barátainak az oviban :P , és olyan szófordulatokat használ, hogy ... meg kell zabálni, na.

(és Marci kedvéért, ideírom, hogy kik is születtek még ma, Vele egy napon:
az öcsém :P, Honty Hanna; Alan Rickman; Hubert de Givenchy; Jennifer Love Hewitt; V. Harald, norvég király;)




7 megjegyzés:

Ann írta...

Boldog születésnapot gyönyörű, gödröcskés-pofijú Marcinak :)

verbena írta...

Köszönjük a nevében! :-* :D

vero írta...

Boldogot Neki Tőlünk is!! Tényleg tündéri baba volt és most is nagyon csodaszép!!! :))

verbena írta...

Köszi Vero neked is! (ugye?)

vero írta...

Én voltam, a famili nevében ;)

verbena írta...

Jajj, nem arra kérdeztem, h ugye..olyan béna vagyok. Hanem arra, amit írtál: "ugye milyen tündéri baba volt?" :P
Bocsánat, h félreérthető voltam...

És persze a familinek is köszönjük. :D

vero írta...

:D:D:D:D
GOndolkodtam az ugyén egy darabig, de mondok, nem értem, majd kiderül...LOL
De ugyehogyugye, bezony, nagyon édi gyerek! :D
Mi volt a sznapi buliján?