2019. szeptember 28., szombat

Vegán hét, hatodik nap

Ma rám került a sor, hogy főzzek. Kigondoltam, hogy töltött paprikát  paradicsomos húsgombócot fogok vegán módon megfőzni. 
Karácsonykor már csináltam tofugombócokat a vegán töltött káposztába, így nagy pofával álltam neki a kaja főzésnek.
De előtte még összedobtam a Hanna-féle szilvás -upside-down- mákos sütit.
A sütit már ettük Hannánál, isteni finom, tudtam, hogy ezzel nem lőhetek mellé. Mivel akciós -rohadt kemény- volt a szilva a lidlben, minden egyes fél szilvát belenyomkodtam fahéjas cukorba..ennek köszönhetően isteni leveses lett, viszont nagyon nem fotogén..akárhonnan fotóztam.. mindegy, ide teszem, mert legyen nyoma.. ez is olyan, mint a chochito: ronda, de finom. :D







A paradicsomos hústofugombóc konkrétan a klotyóban végezte, elkövettem azt a hibát, hogy füstölt tofut vettem és nagyon-nagyon nem megy jól az a füstölt íz ehhez a kajához.. próbálkoztam, de közben a gombócok is szétestek, ehetetlen szar lett.
Úgyhogy gyors alternatívaként lett egy spenótos-cukkinis-szójatejszínes-vegán pesztós gnocchi. Finom volt. De ez sem fotogén.





3 megjegyzés:

Lazac írta...

A szilvás süti receptje érdekelne, ha elküldenéd. :):) Néha jár így az ember a kísérleteivel, de ez is csak egy hasznos tapasztalat lett, hogy többet ilyent nem fogsz csinálni.:):)

Verus írta...

A tofu jó cucc, csak nem kellett volna a füstölt verziót vennem.. na, tanulok. Recept meg elment. :D

Lazac írta...

Köszi :*