2008. augusztus 21., csütörtök

ne merj!

Végigszámolom, hogy hány olyan történetünk volt, amikoris kiálltunk az igazunkért és ennek hangot adtunk. Akár nagy hangot..
Sok...
Általában a vége mindig az volt, hogy kuss paraszt, ne dudálj, maradj, lapíts.. nyelj és fogadd el. Hogy ez van, ezt kell szeretni.

Ma, alig 10 nappal a panaszos levelünk feladás után meg is érkezett a válasz a megyei OEP-től.
Nem is tudom, miért hittem azt, hogy van igazság itt, és nem a mundér becsületét védik. Miért gondoltam azt, hogy nem engem fog a csókos, kisvárosi cimborája leugatni, hanem kiáll majd mellettem, és az ORVOSSZAKMAI ELLENŐRZÉSI OSZTÁLY vezetőjeként szégyellene majd olyat leírni, ami önmagának is ellentmond.
Azt kaptam, amit magyar hülyeként megérdemlek: lebaszást, rendreutasítást, és burkolt fenyegetést.

A jó k**a anyjukat.

11 megjegyzés:

Ann írta...

Lehet tudni a részleteket? (mmint a válaszukét)
***
Ugye én is egy panaszos levés közepén tartok a pályázat miatt. Eredményt én nem várok, de ha bosszankodik miatta, már megérte ;)

vero írta...

Neeeeeeeeeeeeeee! :((((((((((((((
De mégis mit írtak?

verbena írta...

Ann, eredményt nem vártam, dehogy. Olyan úgy sincs, hogy felfüggesztik a csajt vagy valami.. ;))) De olyat igen, hogy az, hogy átvág engem, az OEP-et az nem elfogadható, vagy, hogy ha nem használ kesztyűt, az nem helyénvaló.. vagy ha üzenget egy 15 éves gyerekkel, az nem helyénvaló.
DE, ez mind helyénvaló.

Nagyjából ezek a részletek, a többi időpontok és pénzek (csak egy példa: az, amit augusztusban elszámolt TÖMÉS -ő ugye nem töm.. az neeem tömés, hanem harapásemelés... Ez OK, csak a bibi az, hogy a harapásemelést decemberben kapta 4 !! hónappal később, majd kiszámlázta NEKÜNK is.. ez röhej, komolyan), nincs értelme jobban belemennem itt, a lényeg, h én TUDOM, és bizonyítani is tudom.. szóval rákot fognak, mert megyek tovább, bulldog módjára!!

A vicc még az, hogy 10 napon belül kimentek (???), ellenőrizek és még válaszra is futotta az idejükből, olyannyira, hogy a borítékon 15.-ei a dátum!! (6-án írtam itt a blogon, és 11.-én hétfőn adtam postára a levelet :OO )
Annyira siettek, hogy még a doktornő cégét sem tudták leírni, mert nem a neve plusz BT, hanem egy másik, egy fantázianév a cégnév.

Ann írta...

Juj, de durva!!!
És hova tovább?

verbena írta...

Ez a megyei oep volt, van ezeknek valami felettesük.. meg egy minisztérium is, miniszterrel az élén.;))

Erika írta...

Csak hápogok!!!!!!
Ne hagyd annyiban, ez már túlzás!
Ezért tart ott az ország, hogy aki teheti, menekül:(
Kitartás, csípje meg őket a rák:)

malyvacsiga írta...

Nahát, ez hihetetlen, de komolyan. Fenyegetés?!?!?!?! Bakker!

verbena írta...

Erika, (de fura, h nem a nick neveden hívlak :P ) ari vagy, a levelet-levelezést elküldjük, ahova csak lehet, de csodákban már nem hiszek:(

Mcs, bezony. Mivel szerencsétlen, nyomorult doktornőt anyagi veszteség érte, mert nem tudja befejezni a 2 gyerek kezelését, ezért kénytelen lesz kárpótlásként behajtatni... :OO írja mindezt az orvosellenőrző, egészségügyi igazgatóhelyettes.
hűha. :D

malyvacsiga írta...

Ezt nem értem, ha nem maszek doki, akkor milyen kár éri őt?! Ha nem tudja befejezni a kezelést, az azt is jelenti, hogy NEM DOLGOZIK velük többet. Vagy azért a pici kis állítgatásért olyan jó pénzeket kap, hogy ez a veszteség, nem?!
Hadd ne káromkodjak, pedig jólesne!!!!

verbena írta...

Én sem értem. Ciki, nem ciki, a posztban kikáromkodtam magamat, pedig ... szóval na..
Csak azt értem amúgy, hogy ehhez nincsenek hozzászokva, és nem tetszik.. hát nekem sem.
Biztos egy helyen végeztek, egy a köre az ellenőrnek meg a nyanyának is.. fogalmam sincs.
Azt ki is felejtettem, hogy átirányítottak az áentéeszhez, hogy a szakmai és az etikai kifogások kivizsgálása annak a feladata. :DDDDD

cory írta...

Ezek komolyan bolondok. Nagyon durva ez az egész :( Kíváncsi vagyok a továbbiakra is!