2008. július 6., vasárnap

por és kosz

... ez vesz ma körbe minket.
Buddy a könyveit szelektálta, amiket vagy ezer éve nem poroltam le. Meg céges papírokkal szutykolt, míg én a dobozaimat, gyógyszereket és ezerféle igenfontos :D dolgomat szortíroztam.
Baromira poros-koszos lett a nappali, és Buddy szénanáthájának asszem ez nem tett jót. :(
Iszonyatul rátört: prüszköl, meg könnyedzik..

Azon röhögünk, hogy lesz egy halom valami, amit mindenképpen el akarunk vinni magunkkal. Aztán az a sok valami majd be sem fér a kocsiba.. szóval a szelektálás szerintünk augusztus legvégéig el fog tartani. :D

Tomival pedig csináltunk egy "próbapakolást". Azaz a kiválogatott dolgait összeraktuk, becsomagoltuk -mérni még nem tudjuk, köll egy mérleget vennünk- és hát igazi pasi... Összerakott magának 3 darab nadrágot, 5 pólót, 3 pulcsit, alsógatyákat-zoknikat, és egy mellényt.
Én azért kissé több mindent szeretném, ha hozna, annak ellenére, hogy Írországban most is 16-18 fok körül van, és esik, de a tervek szerint ők (Kari, Hanna, Tomi) kb. 10 napot el fognak tölteni Buddy bátyjáéknál, Dél-Angliában... ott azért 20 fok fölé is megy még szeptemberben.

1 megjegyzés:

Ann írta...

Bárcsak én tudnék így pakolni, mint Tomi :)