2008. július 14., hétfő

mindenféle -gyerekekről

Benedeken péntek reggel egy kisujj körömnyi izé jelent meg, amit én első pillantásra ótvarnak hittem. :OO
Bár sosem láttam ótvart, de bárányhimlő nem ilyen -azt ismerem.
Mivel orvos nincs most 28.-áig, így kocsival elvittem egy faluval arrébb.. "szerencsére" csak egy szúnyogcsípése fertőződött el, kapott rá Bactroban-t, meg Betadine-t. Eléggé megijedtem, azt sem tudtam, hogy az fertőz-e, és még a nyakunkon volt az unokaöcsi/hugi érkezése...

Kari tegnap délután újabb fogát húzta ki. Amiről ő sem tudott, hogy mozgott volna.. (szerintünk így gyűjt zsebpénzt a táborra :PP ), Jancsié ellenben a helyén van még.

A két kisrokont elhozták, kíváncsi leszek, hogy hogyan szokjuk meg egymást.
Ma egész nap alig láttuk a gyerekeket, "bunkit" építettek, Kari felkarolta az öt éves kislányt és babázgattak.

Az előre beharangozott lehűlés és vihar meg eső ismét elkerült minket, egy kicsit jobban fúj a szél, de délután medencéztek a gyerekek, mert 33 fok volt megint. OK, lehűlt: 38 helyett 33. :PP

Ma egy véletlen félretárcsázás kapcsán beszéltem Tomi ofőjével, és a suli új igazgatónőjével: elmondtam, hogy szeptembertől Írországban leszünk, a sajnálkozás után nagyon segítőkészek voltak.
Bár nem hinném, hogy sok elintéznivalóm lenne a suliban, talán egy kérvényt kell írni, hogy átmenetileg kérem a magántanulói státuszba vételüket, külföldre költözés miatt. Ettől függetlenül utánanéz az igazgatónő, mert "ilyen még itt nem volt".
No igen, errefelé is az a szokás, hogy a németül tudó helyiek közül apuka kint van "németbe' " (jajjj, de viszketek ettől amúgy), időnként hazajön, anyuka meg itthon terelgeti a gyerekeket.
Van egy-két család, ahol mindkét szülő kint van, és a nagyik terelgetik a srácokat.
Háát, izé.

Hannus elmondta a Tervet minap az egyik barátnőjének (már mindenkinek mondta, csak ő külföldön volt), szegényke sírt, hogy mennyire fog neki hiányozni Hanna. De utána le is fixálták, hogy valamikor eljön, meglátogatni minket. :D
Kicsi a világ: a volt általános iskolai osztálytársnői októberben Írországba mennek koncertet adni a suli kórusukkal. Persze ők is majd.. hehhe. Lehet, hogy nagyobb lesz a forgalmunk odakint, mint itthon?



Nincsenek megjegyzések: